کشف ۶۰ هزار لیتر مشروبات الکلی طی شش ماه نخست سال در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی گفت: طی شش ماه نخست امسال، کشف ۶۰ هزار لیتر مشروبات الکلی و انهدام کارگاه‌های تولید اینگونه مشروبات را شاهد بوده‌ایم.

سرهنگ محمدعلی حق‌وردیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا و به مناسبت هفته انتظامی اظهار کرد: وظیفه کلی پلیس ایجاد امنیت اجتماعی است و در این راستا پیشگیری و مقابله با جرایم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: برای اقدام هوشمندانه و حرفه‌ای در راستای مقابله با جرایم، پلیس‌های تخصصی در فراجا تشکیل شده است که یکی از این رده‌ها پلیس اطلاعات و امنیت عمومی است که وظیفه اصلی ایجاد امنیت و آرامش در جامعه را در کنار سایر متولیان برعهده دارد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: وظیفه این پلیس مبارزه با ناامن کنندگان جامعه، اوباشگران و اراذل و همچنین مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات است.

حق‌وردیان ادامه داد: ارائه خدمات در حوزه گذرنامه، اماکن و مبارزه با اقلام ضدفرهنگی و قاچاق انسان از جمله سایر وظایف پلیس اطلاعات و امنیت عمومی است. پلیس در تلاش برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه برای شهروندان است که این مهم بدون همراهی و مشارکت مردم تحقق پیدا نمی‌کند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امنیت به طور کامل در استان حاکم بوده و پلیس شبانه روزی در خدمت مردم است، گفت: در حوزه امنیت عمومی مانند خودنمایی اراذل و اوباش و ایجاد ناامنی برای شهروندان پلیس در اسرع وقت وارد عمل شده و با اینگونه اقدامات برخورد مقتدرانه و سریع می‌کند.

حق‌وردیان ادامه داد: طی شش ماه نخست امسال، ۶۰ هزار لیتر کشفیات مشروبات الکلی و انهدام کارگاه‌های تولید اینگونه مشروبات را شاهد بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: شرع مقدس اسلام مشروبات را حرام می‌داند و وظیفه پلیس در راستای ایجاد امنیت اجتماعی مبارزه با این پدیده شوم است.

کد خبر 694493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.