بهره‌برداری از طرح مصون‌سازی مخازن ذخیره آب سطح استان کرمان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از آغاز عملیات اجرایی پروژه نصب سیستم‌های نظارت تصویری و حفاظت هوشمند در تاسیسات آبی و بهره‌برداری از طرح مصون‌سازی مخازن ذخیره آب سطح استان خبر داد.

به گزارش ایمنا، علیرضا عبدیان اظهار کرد: پروژه بزرگ ایمن‌سازی مخازن ذخیره آب در سراسر استان اجرا شده و ۲۷۵ دریچه ایمنی و ضدنفوذ نصب و ایمن‌سازی ۷۵۰ لوله هواکش و لوله سرریز انجام شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی نصب سیستم‌های نظارت تصویری و حفاظت هوشمند در تأسیسات و اماکن شرکت آب و فاضلاب، افزود: اجرای این طرح به صورت همزمان در ۶۱ سایت مهم تأمین آب، با اعتباری بالغ بر ۳۷۱ میلیارد ریال و به مدت ۱۰ ماه به پایان می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان ادامه داد: این طرح شامل ۶ کیلومتر اجرای فیبرنوری، بیش از ۲۹ کیلومتر کابل‌کشی شبکه، ۷۶ مجموعه تجهیزات و ارتباطات رادیویی و مخابراتی، ۴۸ مجموعه تجهیزات هشدار الکترونیک و اعلام سرقت، نصب ۴۳۰ دوربین نظارت در ۶۱ سایت و ۱۸۰ نقطه روشنایی و پروژکتور و تعداد ۶۶ دکل و پایه دوربین و تجهیزات ارت است.

وی خاطرنشان کرد: امروز با حضور مدیرکل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مسئولان، طرح بزرگ مصون‌سازی مخازن ذخیره آب در سراسر استان با اعتباری بالغ بر ۹۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 694492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.