۷۶ درصد مطالبات گندم‌کاران استان کرمان پرداخت شد

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: ۷۶ درصد مطالبات گندم‌کاران استان کرمان پرداخت شده و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایمنا، امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در بازدید از اداره کل غله و پشتیبانی امور دام استان، موضوع ذخایر استراتژیک استان، نحوه توزیع و پرداخت مطالبه گندم‌کاران استان را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: ۷۶ درصد مطالبات گندم‌کاران استان کرمان پرداخت شده و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تشکر از اداره کل غله در برگزاری جشنواره ملی نان، خواستار استمرار این ظرفیت به صورت برنامه‌های علمی و تخصصی شد و در ادامه طی بازدید از شرکت پشتیبانی امور دام نیز بر حفظ ذخایر استراتژیک استان و توزیع گوشت و مرغ به دانشگاه‌ها و مراکز عمده عرضه و طرح‌های نظارتی تأکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان هم‌چنین در نشست با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان پیرامون بررسی روند اجرایی ارتباط صنایع کوچک و بزرگ گفت‌وگو کرد و در بازدید از سایت سامانه ستاد دولت و نحوه عضویت شرکت‌های بزرگ و کوچک در آن، تأکید کرد: اقدامات و آخرین ظرفیت شرکت‌ها و در این سایت بارگذاری شود.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه ابتدای امسال، مباحث کارشناسی و طرح مسئله در خصوص سامانه و ارتباط صنایع کوچک و بزرگ انجام شده و در نیمه دوم باید به سمت فعالیت‌ها و اقدامات عملیاتی رفت.

کد خبر 694456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.