پرواز پروانه‌های جشنواره کودک در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۱۵ عنوان برنامه هم‌زمان با برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در این منطقه اجرا می‌شود.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هم‌زمان با روزهای پرشور برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، برنامه‌های متنوعی نیز با شعار «بچه‌ها به سمت قله» در این منطقه برگزار می‌شود تا شادی کودکان را دوچندان کند.

وی با بیان اینکه مبحث کودک و نوجوان یکی از مباحث مهم کشور است، افزود: ما در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان سعی کردیم با تمام توان در این زمینه فعالیت کنیم، این برنامه‌ها در راستای افزایش سرانه نشاط و سرگرمی کودکان و نوجوانان با محوریت بازی و تفریح برنامه‌ریزی شده است.

پرواز پروانه‌های جشنواره کودک در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان، اجرای ۱۴ برنامه در محله‌های این منطقه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، این برنامه‌ها با حضور دانش آموزان مدارس مختلف سطح منطقه برگزار می‌شود تا کودکان و نوجوانان به همراه خانواده بتوانند از این برنامه‌ها نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 694454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.