۳ تن انواع موادمخدر در البرز امحا شد

فرمانده انتظامی استان البرز از امحای سه هزار و ۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در این استان خبر داد و گفت: این میزان موادمخدر سال جاری کشف شده بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمید هداوند، ظهر امروز، هفدهم مهرماه در آئین امحای مواد مخدر به مناسبت هفته فراجا اظهار کرد: ارزش ریالی این مواد بیش از ۲ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: از مجموع این مواد یک هزار و ۲۸۱ کیلوگرم شیشه، ۱۷۴ کیلوگرم هروئین، ۵۱۰ کیلوگرم حشیش و بقیه سایر مواد مخدر بوده است.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: کشف این مواد حاصل تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر و سایر دوایر انتظامی، همکاری دستگاه قضائی، شورای هماهنگی مبارزه با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط بوده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مراکز ماده ۱۶ در استان البرز اضافه کرد: سال جاری بیش از شش هزار معتاد متجاهر به مراکز ماده ۱۵و ۱۶ برای درمان تحویل شدند.

هداوند تاکید کرد: طی سال جاری بیش از ۱۱ تن انواع موادمخدر در استان البرز کشف شده که بیش از شش تن آن در داخل استان البرز و باقی‌مانده آن با مشارکت سایر استان‌های دیگر بوده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت ۲۶ باند موادمخدر توسط پلیس استان البرز شناسایی و متلاشی شده است، تصریح کرد: جمع‌آوری این معتادان متجاهر با اجرای ۱۲ طرح مناطق آلوده این استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۴ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه بیشتر سرقت‌های خرد توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود، گفت: اجرای طرح‌های جمع‌آوری معتادان و متجاهر و انتقال آن‌ها به مراکز بازپروری تأثیر قابل توجهی در کاهش میزان وقوع سرقت‌های استان داشته است.

کد خبر 694418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.