ماموران وظیفه‌شناس را به پلیس معرفی کنید

فرمانده انتظامی استان اصفهان با قدردانی از ارتباط مؤثر و سازنده مردم با سامانه ۱۹۷، از شهروندان خواست، ماموران وظیفه‌شناسی که عملکرد آنها مورد رضایت بوده است را به این سامانه معرفی کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور در حاشیه حضور در سامانه ۱۹۷ که به مناسبت هفته انتظامی در دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: سامانه ۱۹۷ که بیش از ۲۰ سال از راه‌اندازی آن می‌گذرد امروز جایگاه بسیار خوبی نزد مردم پیدا کرده و در حقیقت پل ارتباطی بین پلیس و آحاد جامعه است.

وی افزود: مسئولان عالی و ارشد فراجا می‌توانند از طریق همین سامانه به طور مستقیم با شهروندان در ارتباط باشند و به مشکلات آنها در حوزه نظم و امنیت رسیدگی و دغدغه افراد را رفع کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس خود را ملزم به پاسخگویی در برابر مردم می‌داند و به همین منظور نیز سامانه ۱۹۷ را راه‌اندازی کرده است، گفت: تماس‌های مردم پس از ثبت به یگان مربوطه ارجاع داده می‌شود و پس از پیگیری‌های لازم نتیجه اقدامات صورت گرفته به اطلاع تماس گیرندگان می‌رسد.

وی تصریح کرد: برابر آمارهای به دست آمده در طول شش ماهه سال جاری ۲۳ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ پلیس استان اصفهان برقرار شده که این تعداد تماس نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد رشد داشته است.

سردار علینقیان پور از برپایی جلسات ملاقات مردمی در دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مرکز و در تمامی شهرستان‌های تابعه خبر داد و اضافه کرد: هر دو هفته یک بار روزهای دوشنبه مردم می‌توانند به دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان بزرگمهر، طبقه فوقانی کلانتری ۱۴ مراجعه و به صورت مستقیم با مسئولان انتظامی دیدار و مشکلات خود را با آنها مطرح کنند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و همراهی شهروندان با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی، گفت: شهروندان تماس‌های خود با سامانه ۱۹۷ را افزایش دهند و مأموران وظیفه‌شناسی که از عملکرد آنها رضایت دارند را از این طریق به ما معرفی کنند تا این افراد را شناسایی کنیم و استفاده بهتری از آنها داشته باشیم.

کد خبر 694406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.