نسل‌های متفاوت نیازمند روش‌های تدریس به‌روزتر هستند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اهمیت کارورزی دانشجومعلمان گفت: نسل‌های متفاوت نیازمند روش‌های تدریس به‌روزتر هستند، در این راستا الگوهای تدریس نوین باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود حمیدی‌نژاد امروز _دوشنبه هفدهم مهرماه_ در همایش توجیهی کارورزی دانشجو معلمان ویژه مدیران مدارس کلان‌شهر اهواز اظهار کرد: توجه به موضوع کارورزی در دانشگاه فرهنگیان یک امر ضروری و انتقال تجربه معلمان با تجربه به نو معلمان مهم‌ترین هدف کارورزی دانشجو معلمان است.

وی افزود: آموزش روش‌های تدریس به صورت عملی در کارورزی دانشجو معلمان رخ می‌دهد، دانشجو معلمان باید شیوه ارتباط با دانش‌آموزان را در قالب حضور در کلاس‌های کارورزی به صورت عملی تجربه کنند و بیاموزند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه تنها آموزش‌های تئوری نمی‌تواند اثربخش باشد، ادامه داد: نسل‌های متفاوت نیازمند روش‌های تدریس به‌روزتر هستند، در این راستا الگوهای تدریس نوین باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه عملکرد آموزشی دانشگاه فرهنگیان ارزشمند است، تصریح کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر دانشگاه فرهنگیان و احیا کردن آن نشان از اهمیت این مکان در راستای توسعه آموزش و پرورش دارد.

حمیدی‌نژاد با اشاره به اهمیت توجه به تجربه‌آموزی در کارورزی گفت: تکریم دانشجو معلمان در کارورزی ضروری است.

کد خبر 694405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.