«صدای شهر» پا به پای جشنواره کودک در اصفهان

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان گفت: هم‌زمان با برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، برنامه رادیویی «صدای شهر» پابه‌پای این رویداد بخش‌های متنوعی را در نظر گرفته است.

محمدحسن غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، برنامه رادیویی صدای شهر پابه‌پای رویدادهای جشنواره، بخش‌های متنوعی را برای استفاده شهروندان این کلان‌شهر در نظر گرفته است و اجرا می‌کند.

وی افزود: از ویژه‌برنامه‌های رادیو صدای شهر هم‌زمان با برگزاری جشنواره سی‌وپنجم، می‌توان به «بچه‌ها به سمت قله» مربوط به معرفی روزانه برنامه‌های جشنواره، گزارش‌های مردمی، سر زدن به کمیته‌های مختلف و مصاحبه با مسئولان کمیته‌ها، گفت‌وگو با اولیا و دانش‌آموزان و استفاده از گزارشگران میدانی برای سرکشی به مناطق کم‌برخوردار، بیمارستان‌ها و استقرار استودیوی سیار رادیویی هر شب ساعت ۲۰:۰۵ در سینما ساحل اشاره کرد.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان تصریح کرد: از اتفاقات ویژه‌برنامه صدای شهر در ایام جشنواره، استفاده از ظرفیت کودکان و نوجوانان در تهیه گزارش‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان برای حضور در برنامه زنده رادیویی صدای شهر می‌توانند هر شب به سینما ساحل مراجعه کنند.

کد خبر 694401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.