فراخوان ایده‌های خلاقانه با رویکرد کاهش ترافیک شهری ارومیه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به انتشار فراخوان ایده‌های خلاقانه با رویکرد کاهش ترافیک شهری گفت: این فراخوان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه انجام شده است و شهروندان می‌توانند تا هشتم آذرماه نسبت به ارسال ایده‌های خود اقدام کنند.

محمد نقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از فراخوان ایده‌های خلاقانه با رویکرد کاهش ترافیک شهری ارومیه خبر داد و اظهار کرد: این فراخوان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه بوده است و شهروندان می‌توانند تا هشتم آذرماه نسبت به ارسال ایده‌های خود اقدام کنند.

وی افزود: رعایت قوانین و بهبود رفتارهای ترافیکی، افزایش استفاده از حمل‌ونقل عمومی، آموزش و فرهنگ‌سازی ترافیک، حمل‌ونقل پاک، افزایش ایمنی پیاده و سواره از محورهایی است که شهروندان می‌توانند ایده‌های خود را ارسال کنند.

نقی‌پور اضافه کرد: حمل‌ونقل هوشمند و فناوری‌های نوین، حمل‌ونقل بار و شبکه معابر و سایر مباحث مرتبط با ترافیک شهری نیز می‌تواند جزو موضوعات این فراخوان باشد.

وی ادامه داد: ایده‌ها باید عملیاتی و واقع‌گرا باشد و برای بهبود وضعیت ترافیکی شهر و متناسب با شرایط پنج سال اخیر حمل‌ونقل و ترافیک باشد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با بیان اینکه دبیرخانه این فراخوان در دانشگاه آزاد و دانشکده فنی و مهندسی است، تاکید کرد: به نفرات اول تا چهارم در ایده‌های برتر لوح تقدیر و جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت و اختتامیه نیز پانزدهم آذرماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 694378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.