سپاهان مدعی اصلی قهرمانی است / آل‌کثیر آماده و باانگیزه نشان داده است

کارشناس فوتبال کشور گفت: سپاهان تیمی است که برای قهرمانی ساخته شده است و به نظر می‌رسد این تیم بهترین تیم لیگ برتر خلیج‌فارس باشد.

محمود یزدخواستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره برد سپاهان برابر صنعت نفت آبادان بعد از اتفاقات آسیایی اظهار کرد: صحبت‌های فراوانی پس از لغو بازی سپاهان الاتحاد شد که به آن نمی‌پردازم، اما کسانی که با ای‌اف‌سی در ارتباط هستند باید بدانند این نهاد دستورالعمل‌های مختص به خود را دارد و باید به آن‌ها احترام گذاشت. امیدواریم رأی ای‌اف‌سی به نفع سپاهان باشد، به دلیل اینکه این تیم افتخار اصفهان است و از لحاظ روانی باید شرایطی برای زردپوشان فراهم شود تا بتواند روند خوبی را در ادامه داشته باشد.

وی افزود: سپاهان تیمی است که برای قهرمانی ساخته شده و به نظر می‌رسد این تیم بهترین تیم لیگ برتر خلیج‌فارس است؛ زیرساخت‌های این باشگاه قابل قبول است و بازیکنانی که در این تیم بازی می‌کنند در ایران و حتی آسیا کیفیت خوبی دارند و کادر فنی باتجربه و بزرگی نیز دارند. سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

کارشناس فوتبال کشور ادامه داد: فوتبال حرفه‌ای بازیکن حرفه‌ای نیاز دارد و باید این بازیکنان آموزش ببینند تا در هر جایی از فوتبال با هر مشکلی روبه‌رو می‌شوند، تمرکز خود را از دست ندهند؛ امروزه ممکن است در یک مسابقه فوتبال از طرف تیم مقابل تاکتیک‌های روانی انجام شود که باعث پرخاشگری و بحث از سوی بازیکنان و حتی کادر فنی شود.

وی تاکید کرد: بازیکن حرفه‌ای بهتر است بداند که چه عکس العمل‌هایی را باید نشان دهد و آن‌ها را آموزش ببیند تا بتواند در شرایط مناسب استفاده کند. من فکر می‌کنم بازیکنان باشگاه سپاهان در اندازه خود آموزش دیده‌اند و می‌توانند به راحتی از این مشکلات عبور کنند.

یزدخواستی تصریح کرد: سپاهان تیمی قدرتمند با هوادارانی پرشور است و این تیم نیاز بیشتری به حمایت از طرف مسئولان فدراسیون فوتبال دارد.

وی درباره عملکرد آل‌کثیر خاطرنشان کرد: عیسی آل‌کثیر در بازی با صنعت نفت بسیار باانگیزه بود و توانست توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد تا بتواند برای ادامه راه خود دل هواداران سپاهان را به دست بیاورد و امیدواریم این باشگاه از این بازیکن آماده استفاده بیشتری کند.

کد خبر 694370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.