طرح‌های دارای انحراف از دریافت تسهیلات مجدد محروم می‌شوند

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر نظارت دستگاه‌ها برای هزینه تسهیلات اعطایی در طرح‌ها گفت: طرح‌هایی که در هزینه‌کرد تسهیلات خود دارای انحراف باشند، از دریافت تسهیلات مجدد محروم می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن ضامن‌فر امروز _دوشنبه، هفدهم مهرماه_ در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برگزاری نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چارچوب خاصی دارد، اما در صورتی که نیاز باشد برای بعضی واحدهای تولیدی جلسات جداگانه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید رفع معضلات واحدهای تولیدی است و برای رفع مشکلات واحدها همه توان خود را به کار خواهیم بست.

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امیدواریم پیچیدگی‌ها و مشکلات اداری برای واحدهای تولیدی کاهش پیدا کند، خاطرنشان کرد: حذف بوروکراسی اداری کمک بزرگی به سرمایه‌گذاران می‌کند.

وی تصریح کرد: فردی قصد سرمایه‌گذاری و تأمین مصالح ساختمانی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن را دارد که از دستگاه‌های مربوطه خواستیم تا پایان هفته استعلامات در این خصوص را پاسخ دهد تا سرمایه‌گذار معطل استعلامات نماند.

ضامن‌فر اضافه کرد: وظیفه تیم اقتصادی استان این است که برای حجم سنگینی از مراجعان و متقاضیان واحدهای تولیدی و صنعتی و سرمایه‌گذاران نسخه‌ای کارگشا و شفابخش تجویز کند.

وی ادامه داد: در استان طرح‌هایی در حوزه اقتصادی، صنعتی و کشاورزی وجود دارد که یا تکمیل نشده یا نیمه‌کاره رها شده است یا پیشرفت فیزیکی آن‌ها به‌کندی انجام می‌شود.

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک‌هایی که به این طرح‌ها تسهیلات پرداخت کردند، خواهان مطالبات خود هستند و حوزه اقتصادی استان وظیفه دارد بانک‌ها را در وصول مطالبات و سرمایه‌گذاران در به نتیجه رسیدن طرح‌ها یاری کند.

وی افزود: کمیته نظارت بر نحوه هزینه‌کرد تسهیلات بر طرح‌ها نظارت و روند اختصاص اعتبار را ارزیابی کنند و در صورت تأیید هزینه تمام اعتبار اختصاص یافته در طرح، برای اعطای مجدد تسهیلات همکاری و مساعدت شود.

کد خبر 694359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.