سیستم‌های مدرن در تدوین طرح‌های ترافیکی مدنظر قرار گیرد

رئیس کمیسیون ویژه توسعه محلی و بازآفرینی شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ارومیه روزبه‌روز در حال توسعه و گسترش است؛ بنابراین لازم است طرح‌های ترافیکی به سمت و سوی سیستم‌های مدرن در راستای حفظ جان شهروندان و کاهش بار ترافیکی شهر برود.

یعقوب حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه سطح مطالبات مردم در ارومیه با این حجم عملیات عمرانی توازن ندارد، اظهار کرد: نبود توازن در اقدامات عمرانی طی سال‌های گذشته موجب نارضایتی شهروندان شده و امروز یکی از سیاست‌های مدیریت‌شهری توزیع عادلانه خدمات میان مناطق بوده است.

وی افزود: با اجرای پروژه‌های عمرانی، امیدها به مردم بازخواهد گشت و امیدوارم با همدلی، اتحاد، مشارکت و همراهی شهروندان قدرشناس و فهیم شهر ارومیه شاهد شهری زیبا، توسعه یافته همراه با رضایتمندی مردم باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: ما نمایندگان مردم هستیم و وظیفه داریم برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنیم، در این راستا به جای آوردن وظایف نظارتی گسترده، چابک‌سازی سیستم و تسهیل در فرآیندها مؤثر است.

حسینی ادامه داد: در مدیریت‌های گذشته شاهد توسعه بعضی از محلات بوده‌ایم، اما نقاط دیگر شهر از این خدمات عقب مانده و توسعه پیدا نکرده است، در بعضی از نقاط شهر به‌ویژه محلات کم‌برخوردار باید برای سرویس‌دهی و ارائه خدمات تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی اضافه کرد: طرح جامع مدیریت ترافیکی شهر ارومیه، در راستای رفع مشکلات و معضلات و روان‌سازی ترافیک باید اجرایی شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ارومیه روزبه‌روز در حال توسعه و گسترش است؛ بنابراین طرح‌های ترافیکی باید به سمت و سوی سیستم‌های مدرن در راستای حفظ جان شهروندان و کاهش بار ترافیکی شهر برود.

حسینی افزود: در کنار فعالیت‌های فیزیکی، یک خلأ بزرگ در موضوع فرهنگ‌سازی برای ترافیک داریم و مجموعه شهرداری ارومیه، سازمان ترافیک، پلیس راهور و دستگاه‌های اجرایی دخیل در این زمینه، در کنار مشارکت‌های مردمی باید به این امر مهم نیز توجه داشته باشند.

کد خبر 694351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.