۶ پروژه مهم آب‌رسانی روستایی در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان گفت: شش پروژه مهم آب‌رسانی روستایی با اعتبار ۱۲.۹ میلیارد تومان سال آینده در شهرستان‌های دیواندره، کامیاران، مریوان و بیجار به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی آبفای کردستان، محمد فرهاد اظهار کرد: پروژه‌های آب‌رسانی به روستای ینگی‌کند و غیبی‌سور دیواندره به ترتیب با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۵ میلیارد ریال اعتبار و ۶۰ درصد پیشرفت و ۱۲ میلیارد ریال اعتبار از محل طرح احداث و تکمیل آب‌رسانی تک روستایی، ابتدای سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: پروژه حفر چاه روتاری دشت نی مریوان از محل طرح آبرسانی به تک روستاها و تکمیل مجتمع‌های آب‌رسانی اولویت‌دار روستایی با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال نیز در اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان خاطرنشان کرد: پروژه آب‌رسانی به روستاهای قجور و جیران شهرستان بیجار از محل طرح احداث و تکمیل آبرسانی تک روستایی به شهرستان بیجار و آب‌رسانی به تک روستاها و تکمیل مجتمع‌های آبرسانی اولویت‌دار روستایی با ۶۰ درصد پیشرفت و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیز در شهریورماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: پروژه آب‌رسانی به روستاهای خانم‌آباد و زرین‌جوب کامیاران از محل طرح احداث و تکمیل آبرسانی تک روستایی به شهرستان کامیاران با ۶۰ درصد پیشرفت و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هم در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرهاد تصریح کرد: پروژه حفر چاه نیمه‌عمیق روستای خیرآباد کامیاران از محل طرح کاهش هدررفت آب و پایداری شبکه شهری و روستایی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در ابتدای سال آینده افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: سال آینده در مجموع شش پروژه مهم آب‌رسانی روستایی با اعتبار ۱۲.۹ میلیارد تومان در شهرستان‌های دیواندره، کامیاران، مریوان و بیجار به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 694344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.