برترین شرکت‌های خدمات پست تجارت الکترونیک در جهان

برترین شرکت‌های خدمات پست بین‌المللی در سراسر جهان عبارتند از فدرال اکسپرس، یوپی‌اس، زدتی‌او اکسپرس، بلودارت و دویچه‌پست‌ که‌ راه‌حل‌های گسترده حمل‌ونقل، تحویل و زنجیره تأمین مانند مدیریت موجودی، انبارداری، انتخاب و بسته‌بندی، بارگیری و تخلیه و ردیابی سفارش در زمان واقعی را ارائه می‌دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، روشی که به‌واسطه خرید آنلاین بر شیوه‌های خرید جهان امروز غلبه کرده است، تنها به‌واسطه شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پست در جهان امکان‌پذیر بوده است. شرکت‌های پست و نمایندگی‌های تحویل آن‌ها در سراسر جهان وظیفه پرداختن به اقدامات قانونی را برعهده دارند تا اطمینان حاصل کنند مشتریان سفارش‌های خود را به‌موقع دریافت می‌کنند. موفقیت یک تجارت آنلاین تا حد زیادی به نوع شرکت پستی بستگی دارد که با آن همکاری می‌کند.

در اقتصاد جهانی‌شده امروزی، کسب‌وکارها به‌طور فزاینده‌ای به دنبال برون‌سپاری نیازهای لجستیکی و پستی خود برای کاهش هزینه‌ها و بهبود کارایی هستند. از آنجا که حمل‌ونقل بخش بزرگی از هر کسب‌وکار آنلاین موفق است، انتخاب یک خدمات پست تجارت الکترونیک مناسب از ضروریات تجارت آنلاین به‌شمار می‌رود.

در واقع اگر شرکت‌های تجارت الکترونیک وظیفه مدیریت ایجاد، فروش و شبکه‌سازی کسب‌وکار را برعهده داشته باشند، شرکت‌های پستی حمل‌ونقل مدیریت سفارش و خدمات مشتری را انجام می‌دهند و این دو بخش به یک اندازه مهم هستند و تنها در صورتی موفق می‌شوند که با هم و هماهنگ با هم کار کنند. یک تجارت آنلاین تنها در این صورت رشد می‌کند. در ادامه با برترین خدمات پست تجارت الکترونیک در جهان آشنا می‌شویم.

فدرال اکسپرس (FedEx)

فدرال اکسپرس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پست در جهان است که خدمات کامل مدیریت زنجیره تأمین و تحویل بسته را برای تحویل‌های هوایی و دارای حساسیت زمانی به بیش از ۲۲۰ کشور در سراسر جهان ارائه می‌دهد. خدمات این شرکت شامل مجموعه‌ای از خدمات حمل‌ونقل تخصصی و سریع مانند حمل‌ونقل شبانه، تحویل همان روز، تحویل دو یا سه روزه همراه با ردیابی محموله در برنامه تلفن همراه یا وب سایت شرکت در کنار اختصاص چندین شماره تلفن برای پیگیری فرآیند تحویل می‌شود.

برترین شرکت‌های خدمات پست تجارت الکترونیک در جهان

یوپی‌اس (UPS)

یوپی‌اس یک شرکت پستی معتبر جهانی است که خدمات لجستیکی قراردادی، تحویل و راه‌حل‌های جامع انبارداری را به شرکت‌های آنلاین و ارسال‌کنندگان کالاها در تجارت الکترونیک ارائه می‌دهد. این شرکت در بیش از ۲۲۰ کشور و منطقه در سراسر جهان فعالیت‌های پستی دارد.

زدتی‌او اکسپرس (ZTO Express)

زدتی‌او اکسپرس یک نام پیشرو در صنعت پستی تجارت الکترونیک و تحویل سریع در جهان است که به ۴۵ کشور در جهان خدمات‌رسانی می‌کند . این مرکز به دستگاه‌های مخصوص برای حمل مواد مختلف مانند لوازم آرایشی، باتری‌های لیتیومی، ابزارهای الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، منسوجات، محصولات LED، ساعت‌های الکترونیکی و مواردی از این قبیل مجهز شده است و گزینه‌های تحویل مقرون‌به‌صرفه تحویل فوری کالاهای مختلف ارائه می‌دهد.

زدتی‌او اکسپرس تمام مراحل ترخیص کالا از گمرک و دیگر وظایف از جمله مالیات بر ارزش افزوده، پیش‌پرداخت و دیگر موارد را از طرف مشتریان در حمل‌ونقل داخلی و بین‌المللی انجام و خدمات پستی سریع برای بسته‌هایی با وزن حداکثر یک گرم را نیز دارد.

برترین شرکت‌های خدمات پست تجارت الکترونیک در جهان

بلودارت (Blue Dart)

بلودارت یک شرکت تدارکات و پست متخصص در تحویل سریع و کنترل دمای ناوگان است که در بیش از ۲۲۰ کشور در سراسر جهان فعالیت دارد. بلودارت قابلیتی به نام جعبه هوشمند ارائه می‌دهد. این قابلیت جعبه‌هایی را برای شرکت‌های تجارت الکترونیکی فراهم می‌کند تا در محموله‌های ۱۰ تا ۲۵ کیلوگرمی برای تحویل درب منزل جا شوند. این شرکت طرح‌های بیمه برتر را نیز در مورد اقلام با ارزش ارائه می‌دهد و به وسایل‌نقلیه تحویل تخصصی برای حمل‌ونقل با دمای کنترل‌شده بین ۲۰ درجه تا ۲ درجه سانتی‌گراد برای زنجیره‌های تأمین مختلف و راه‌حل‌های بسته‌بندی دمای معتبر مجهز است.

بلودارت امکان تحویل فوری محموله‌های بین‌المللی حاوی اسناد و سایر موارد ضروری را فراهم می‌کند و تمام بسته‌های داخلی و بین‌المللی ارسالی توسط آن را می‌توان به‌صورت بلادرنگ از وب‌سایت شرکت ردیابی کرد. مشتریان همچنین اعلان‌های پیگیری سفارش را روی تلفن و ایمیل خود دریافت می‌کنند.

دویچه‌پست (Deutsche Post AG)

دویچه‌پست یک شرکت پست و تدارکات جهانی چندملیتی با شبکه‌های توزیع فراگیر در سراسر جهان و شبکه‌های گسترده انبارها و امکانات انبارداری، همچنین خدمات مدیریت انبار و موجودی است که به مکان‌های زیادی در سراسر جهان خدمات‌رسانی می‌کند.

این شرکت همچنین دارای شبکه گسترده‌ای از دفاتر پست در سراسر آلمان برای تحویل بسته‌های پستی است و شرکت تابعه آن DHL به‌طور کامل برای بهتر کردن حمل‌ونقل تجارت الکترونیک برای خریداران و خرده‌فروشان آنلاین سرمایه‌گذاری کرده است.

دویچه‌پست‌اَگ بسته‌های داخلی و بین‌المللی را تحویل می‌دهد و مشاغل می‌توانند بسته‌ها، اسناد و محموله‌های سنگین خود را از طریق آن به سراسر جهان ارسال کنند. این شرکت به مشتریان و خریداران اجازه می‌دهد سفارش‌های خود را در زمان واقعی از طریق وبگاه و برنامه DHL پیگیری کنند.

برترین شرکت‌های خدمات پست تجارت الکترونیک در جهان

کد خبر 694279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.