کشف ۱۲ تن موادمخدر در پایتخت در ۶ ماه گذشته / فراجا  از جنس مردم است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف ۱۲ تن موادمخدر در پایتخت طی شش ماه اخیر خبر داد و گفت: در این مدت ۳۰۰ قبضه سلاح نیز کشف شد و ۱,۸۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق نیز کشف و ضبط شد که حدود پنج هزار میلیارد آن چند روز پیش امحا شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار عباسعلی محمدیان در مراسم صبحگاه مشترک واحدهای نمونه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که در ستاد مرکزی فاتب برگزار شد، اظهار کرد: این هفته فرصتی است برای اینکه یادی از شهدا داشته باشیم، گزارشی از عملکردمان به مردم داشته باشیم و برای برنامه‌های پیش‌رو برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: فراجا از جنس مردم، برای مردم و در کنار مردم توانسته جلب مشارکت عمومی را داشته باشد، همچنین روزانه ۳۵ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار می‌شود که این موضوع نشانگر اعتماد مردم به پلیس است؛ به عبارت دیگر در هر سه ثانیه یک شهروند با سامانه ۱۱۰ تماس می‌گیرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه بین ۱۵ تا ۱۷ هزار مورد از تماس‌های روزانه‌ای که با سامانه ۱۱۰ در تهران برقرار می‌شود، منجر به عملیات می‌شود، تصریح کرد: نزدیک به ۱۸ هزار نفر نیز روزانه به پلیس تهران مراجعه می‌کنند.

وی از کشف ۱۲ تن موادمخدر در پایتخت طی شش ماه اخیر خبر داد و گفت: در این مدت ۳۰۰ قبضه سلاح نیز کشف شد و ۱,۸۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق نیز کشف و ضبط شد که حدود پنج هزار میلیارد آن چند روز پیش امحا شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره خدمات پلیس پایتخت در صدور گذرنامه اضافه کرد: در طول ایام اربعین ۳۲۰ هزار جلد گذرنامه صادر شد و ۱۸۶ هزار خدمت دیگر نیز ارائه شد.

وی با اشاره به عصبانیت دشمن از پلیس گفت: یکی از نمودهای عصبانیت دشمن همین تحریم‌ها است که می‌بینید هربار تحریم جدیدی اعمال می‌کنند و نام چند نفر از فرماندهان پلیس تهران نیز در تحریم‌ها دیده می‌شود که البته ما به آن افتخار می‌کنیم، چرا که نشان می‌دهد ما همچنان در خط امام و رهبری هستیم.

کد خبر 694252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.