کشف بیش از ۱۱۰ هزار قلم کالای قاچاق در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار گفت: در شش ماه گذشته در این شهرستان، ۱۱۰ هزار و ۳۵۰ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی دو هزار میلیارد ریال کشف و در این رابطه ۱۲۵ قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عیسی روشن‌قلب در تشریح اقدامات پلیس در رودبار در شش ماه گذشته اظهار کرد: طی این مدت در این شهرستان ۲۸۸ سارق دستگیر و ۱۸۱ فقره سرقت کشف شده است.

وی افزود: طی این مدت در شهرستان رودبار ۴۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل ۳۱۵ کیلو و ۷۲۸ گرم تریاک، یک کیلو و ۲۶۳ گرم هروئین، ۲۹ کیلو و ۸۸۹ گرم شیشه و ۶۶ کیلو و ۶۲۰ گرم حشیش کشف و در این رابطه ۶۵۹ نفر دستگیر به مرجع قضا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی رودبار خاطرنشان کرد: در شش ماه گذشته، ۱۱۰ هزار و ۳۵۰ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی دو هزار میلیارد ریال کشف و در این رابطه ۱۲۵ قاچاقچی دستگیر شدند.

روشن‌قلب تصریح کرد: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۱۷۷ دستگاه موتورسیکلت و ۶۹۵ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، رعایت نکردن قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شدند.

وی با بیان اینکه طی این مدت، پنج هزار و ۲۳۱ واحد صنفی در این شهرستان رودبار توسط پلیس مورد بازدید قرار گرفته است، تصریح کرد: به سه هزار و ۲۲۸ واحد تذکر ابلاغ شده و ۱۰۷ واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی رودبار با اشاره به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی و پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسئولان محلی، ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران و دهیاران، گفت: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آنها در شش ماهه گذشته، ۳۰ مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.

کد خبر 694177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.