ازدواج آسان در جامعه باید ترویج و تبلیغ شود

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مبارک‌ترین و محبوب ترین کارها نزد خداوند امر ازدواج است، گفت: ازدواج آسان در جامعه باید ترویج و تبلیغ شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر امروز_ یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در مراسم جشن وصال آئین اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به ۵۰۰ زوج که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)، فرمانده قرارگاه نجف در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: مبارک‌ترین و محبوب‌ترین کارها نزد خداوند امر ازدواج است باید این فرهنگ در جامعه گسترش پیدا کند.

وی ازدواج را گامی در مسیر بزرگ‌تر شدن انسان‌ها توصیف کرد و افزود: در مراسم امروز صدها جوان خوب حضور دارند که کانون خانواده را انتخاب کرده‌اند و در کنار آن‌ها مسئولانی هستند که حامی و پشتیبان خانواده‌اند.

استاندار کرمانشاه دنیای غرب را تمدنی دروغین و رو به زوال توصیف کرد و گفت: غربی‌ها و نظام سرمایه‌داری سالیان متمادی است که علیه بنیان خانواده در حال یک جنگ تمام عیار و همه جانبه هستند و با بمباران تبلیغاتی به دنبال خارج کردن این بنیان مقدس از شکل فطری آن هستند.

صحرایی تصریح کرد: حکمرانی، اقتصاد، موسیقی، سینما و … در دنیای غرب از ظاهری زیبا و باطنی مسموم برخوردارند و همه علیه خانواده هستند.

وی به جایگاه والای خانواده در ایران باستان اشاره و بیان کرد: در سنگ‌نگاره‌های تاق بستان زن ایرانی همراه با جایگاه والا و کرامت انسانی آن به تصویر درآمده است ولی در دنیای غرب به دنبال دور کردن خانواده‌ها و فروپاشی خانواده‌ها هستند.

استاندار کرمانشاه مطالعه کتاب‌های شهید مطهری را به زوج‌های جوان توصیه کرد و گفت: شهید مطهری در کتاب جاذبه و دافعه حضرت علی علیه السلام به ضرورت‌های انجام امر ازدواج پرداخته است و در تعبیری زیبا عنوان کرده انسان‌ها با ازدواج به آزادگی می‌رسند.

وی عنوان کرد: سلبریتی‌ها و افراد صاحب سرمایه در غرب هر کدام چندین فرزند دارند و با هوشمندی، فرزندآوری را تبلیغ می‌کنند ولی متأسفانه بخشی از سلبریتی‌های ما علاقه‌ای به داشتن فرزند ندارند و برخی حتی به نگهداری یک حیوان خانگی بسنده می‌کنند.

کد خبر 694151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.