کارگروه ویژه ساماندهی اتباع خارجی در البرز تشکیل می‌شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: کارگروه ویژه ساماندهی اتباع خارجی در استان با هدف بهره‌گیری از خرد و تدبیر جمعی جهت اجرای مطلوب دستورالعمل‌های ابلاغی تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌ الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی، امروز_ شانزدهم مهرماه_ در جلسه ساماندهی اتباع خارجی در استان که در اداره کل اتباع و امور مهاجرین استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اتباع خارجی مجاز و دارای کارت آمایش و اقامت به لحاظ قانونی، وضعیت مشخصی دارند.

وی ادامه داد: در خصوص اتباع خارجی غیرمجاز نیز در تمامی کشورها طرد و برخورد قانونی صورت می‌گیرد از این رو در استان البرز نیز همزمان با سراسر کشور اقدامات لازم در این خصوص آغاز شده است.

استاندار البرز افزود: طرح طرد اتباع خارجی غیرمجاز از استان در چارچوب قانون و ضوابط و همراه با رعایت کرامت انسانی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: برای این منظور اردوگاهی ویژه راه‌اندازی شده و افراد برای ساماندهی و طرد در آن مکان اسکان پیدا کرده و مراحل لازم را طی می‌کنند.

عبداللهی بیان کرد: ضرورت دارد که کارگروه ویژه‌ای نیز در البرز برای این امر تشکیل شود تا روند امور با نظارت و دقت بیشتری دنبال شود.

کد خبر 694149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.