اولین فرماندار  شهرستان تازه تاسیس لیلان معرفی شد

فیض الله رستم پور به عنوان نخستین فرماندار شهرستان لیلان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین معارفه نخستین فرماندار شهرستان لیلان ظهر امروز - یکشنبه شانزدهم مهرماه - با حضور مسئولان استانی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این آئین، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ارتقای بخش‌ها به شهرستان را به‌منظور بهره‌مندی مردم از اعتبارات و سایر مزایای آن دانست و اظهار کرد: ارتقای مناطقی که امکان و شرایط شهرستان شدن را دارند از برنامه‌های دولت است.

وی تلاش‌ها و پیگیری‌های مردم و مسئولین لیلان در جهت تبدیل این بخش به شهرستان را ستود و افزود: بعد از تبدیل به شهرستان همه شهروندان لیلانی باید وارد صحنه شده و ضمن کمک به مسئولین در راستای تأسیس ادارات مورد نیاز و همچنین در خصوص سرمایه‌گذاری منطقه اهتمام نمایند.

تراب محمدی در ادامه با اشاره به وجود آثار تاریخی از جمله قلعه بختک با ۹ هزار سال قدمت و نیز موقعیت کشاورزی لیلان، این شهرستان را مستعد ایجاد مراکز گردشگری و کارخانجات تبدیلی دانست و گفت: با ایجاد این مراکز می‌توان توسعه شهرستان را رقم زد.

در این مراسم فیض الله رستم پور به عنوان فرماندار جدید لیلان معرفی شد.

وی متولد ۱۳۴۹ دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت شهری بوده و در سوابق کاری خود مدیر بحران منطقه یک شهرداری تبریز، مسئول تخلف‌یابی معاونت شهرسازی و مدیر امور شهر خدمات شهری منطقه ۹ و معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری و مشاور عالی شهردار منطقه ۷ را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است، هیأت وزیران در جلسه مورخه ۱۳ اردیبهشت بنا به پیشنهاد وزارت کشور با ارتقای بخش لیلان به شهرستان موافقت کرد. براساس این مصوبه شهرستان لیلان با دو بخش مرکزی و شیرین کند تأسیس شد.

کد خبر 694122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.