فرمانده انتظامی استان اصفهان فردا با اقشار مختلف مردم دیدار خواهد کرد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشریح برنامه‌های پنجمین روز از هفته انتظامی از جلسه ملاقات چهره به چهره فرمانده انتظامی استان اصفهان با اقشارمختلف مردم در سامانه 197 این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مسعود طریفی اظهار کرد: فردا و در پنجمین روز از هفته انتظامی، سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان، در دفتر سامانه ۱۹۷ واقع در خیابان بزرگمهر جنب کلانتری ۱۴ حضور می‌یابد و با اقشار مختلف مردم به صورت چهره به چهره دیدار و به مشکلات آنها در حوزه انتظامی رسیدگی می‌کند.

وی افزود: این برنامه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر فردا دوشنبه، هفدهم مهرماه، برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند افزون بر مراجعه حضوری به صورت تلفنی از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۷ با فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت‌وگو کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردا از ساعت ۹ صبح همایش تجلیل از رانندگان نمونه جاده‌ای و خیران امنیت‌ساز توسط پلیس راه استان اصفهان در باغ غدیر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ساعت ۰۷:۳۰ صبح فردا سرهنگ جهانگیر کریمی معاون فرهنگی و اجتماعی در ارتباط رادیویی با برنامه زنده سلام اصفهان به ارائه اقدامات آموزشی، مشاوره‌ای و فرهنگی پلیس می‌پردازد و در ساعت ۸ صبح نیز سرهنگ حسین تُرکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، در برنامه زنده تلویزیونی صبحونه سیمای مرکز اصفهان شرکت می‌کند.

کد خبر 694108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.