امحای بیش از ۱۱ تن مواد مخدر در استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از امحای بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر غیردارویی در شیراز خبر داد و گفت: استان فارس در عرصه مبارزه با مواد مخدر، ۱۱۶ شهید تقدیم کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی، امروز_ یکشنبه شانزدهم مهر_ با حضور رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان سایر نهادها و دستگاه‌های مربوطه، بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر غیردارویی امحاء شد.

حبیبی در این مراسم، در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز عرصه مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: یکی از مشکلات جامعه امروز بشری، تجارت مواد مخدر است که طی آن افرادی سودجو، سلامتی انسان‌ها را به مخاطره انداخته است.

وی با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های مأموران انتظامی در مسیر مبارزه با مواد مخدر، افزود: از اول انقلاب تا کنون در استان پهناور فارس، ۱۱۶ شهید والامقام و ۱۲۷ جانباز سرافراز در مسیر مبارزه با مواد مخدر تقدیم شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲۲ تن انواع مواد مخدر کشف شده و در این راستا ۲۹۰ قاچاقچی و عناصر اصلی دستگیر شده است.

دستگیری ۱۰۰ نفر توزیع کننده عمده مواد مخدر، دستگیری ۳ هزار و ۲۷۰ خرده فروش و جمع آوری تعداد ۵ هزار و ۵۲۰ معتاد متجاهر و تحویل آنان به مراکز ماده ۱۶ و تبصره ۲ ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر در سال جاری، از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس بود که سردار حبیبی به آنها اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه امروز بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر غیردارویی امحاء شد، اضافه کرد: امیدواریم روزی فرا برسد که در جامعه هیچ گونه اثری از اعتیاد و مواد مخدر و آسیب‌های ناشی از آن نباشد.

کد خبر 694093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.