زنگ همبستگی و مقاومت در مدارس اصفهان نواخته شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: زنگ همبستگی و مقاومت، در حمایت از رزمندگان فلسطینی، امروز هم‌زمان با مدارس سراسر کشور به‌صورت نمادین در آموزشگاه شاهد شباهنگ به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نم نبات امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در مراسم زنگ همبستگی و مقاومت که در حمایت از رزمندگان فلسطینی هم‌زمان با مدارس سراسر کشور به‌صورت نمادین در مدارس اصفهان نواخته شد، اظهار کرد: رهبر انقلاب (مدظله‌العالی) فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و صهیونیست‌ها با اقدامات اخیرشان روند زوال خود را تسریع کرده‌اند.

وی با بیان تفکرات خطرات صهیونیست‌ها افزود: این گروه، اعتقاد دارند که همه اقوام به جز قوم یهود حیوان هستند و همه باید در خدمت یهودیان باشند، چرا که خداوند همه را برای بهره‌مندی یهودیان آفریده است و تفکرات خطرناک بسیاری از این دست نیز در میان این گروه وجود دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: چنین گروهی با این قبیل تفکرات و اعتقادات، منطقه فلسطین را گرفتند و کشوری غصبی ایجاد کردند تا آن را تبدیل به سرزمینی به وسعت نیل تا فرات برای یهودیان کنند.

وی با یادآوری اشتباه محاسباتی صهیونیست‌ها، گفت: وقوع انقلاب اسلامی محاسبات یهودیان را به هم ریخت، چرا که آنها تصور نمی‌کردند مردم ایران در مقابلشان بایستند و از آن روز، روند پیشرفتشان متوقف شده تا جایی که در سالیان اخیر به پس‌رفت رسیده‌اند.

نم نبات ادامه داد: رژیم صهیونیستی کشوری است که مردمش اهل آن سرزمین نیستند؛ یعنی برای تشکیل آن عده‌ای را از نقاط مختلف گردآورده‌اند بنابراین در برابر جنگ و مقاومت فلسطینیان تاب نمی‌آوردند و با کوچک‌ترین تهدیدی به کشورهای خودشان بازمی‌گردند.

وی اضافه کرد: روایتی از امام صادق (ع) وجود دارد که می‌فرمایند قومی از یهود می‌آیند و سرزمینی را می‌گیرند و مردمی از ایران این سرزمین را پس می‌گیرند و البته ممکن است این اتفاق قبل یا بعد از ظهور بیفتد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: با نابودی اسرائیل، یکی از پایه‌های ظلم و ستم نابود خواهد شد و به همین دلیل، ما از ضعف و اضمحلال این رژیم جعلی خوشحالیم.

وی خاطرنشان کرد: زمینه‌ها و ظرفیت‌های حاکم شدن مظلومان بر زمین در حال شکل‌گیری است و وعده الهی با ظهور امام‌زمان (عج) تحقق می‌یابد تا زمین مملو از عدل و داد شود.

کد خبر 694051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.