نقش پلیس در جامعه امروز تعیین کننده است

شهردار قم با اشاره به‌ضرورت همکاری مدیریت شهری و نیروی انتظامی، گفت: پلیس امروز در همه عرصه‌های امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و عبادی حضوری فعال و نقشی تعیین‌کننده دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مرتضی سقائیان‌نژاد امروز – یکشنبه شانزدهم مهرماه- در دیدار با سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان، با تبریک فرارسیدن هفته فراجا، بر نقش پلیس در ایجاد امنیت کشور تأکید کرد و اظهار کرد: امنیت نعمتی است که باید قدردان آن باشیم و در این مسیر باید از کسانی که با ایثار جان خود این امینت را ایجاد می‌کنند، تقدیر کنیم.

وی پیروزی‌های جبهه مقاومت در حوادث اخیر در نوار غزه و شهرک‌نشینان را مورد توجه قرار داد و افزود: این عملیات سبب رعب و وحشت در دل صهیونیست‌ها شده که امیدواریم با تداوم این پیروزی‌ها شاهد محو رژیم غاصب صهیونیست از صحنه روزگار باشیم.

شهردار قم با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی و دیگر نهادهای نظامی و امنیتی در ایجاد صلح، صفا و امینت در کشور، تصریح کرد: امینت امروز کشور نگهبانانی دارد که آن‌ها در برخورد با برهم زنندگان امنیت، سبب رفاه و آسایش مردم می‌شوند.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه نیروی انتظامی امروزه دارای وظایف پرتعداد و پیچیده‌ای است، تاکید کرد: پلیس امروز در همه عرصه‌های امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، عبادی و… حضوری فعال و نقشی تعیین‌کننده دارد.

وی با تأکید بر اینکه همکاری پلیس و شهرداری در راستای ایجاد آرامش در بین مردم است، گفت: اقامه حق و عدالت از وظایف پلیس است و ما نیز برای اجرای برنامه‌های مختلف در سطح شهر نیازمند همراهی و حمایت مجموعه نیروی انتظامی هستیم.

کد خبر 694049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.