اختصاص هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری اختصاص پیدا کرده و در نواحی چهارگانه به‌صورت عادلانه توزیع شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد مصطفی حیدری در دویست‌وهفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه مدیریت‌شهری اظهار کرد: برای تجهیز سالن جدید شورای اسلامی شهر شهرکرد، پیگیری‌های مختلفی صورت گرفت و هم اکنون این سالن با گنجایش مناسب و حضور اعضا، خبرنگاران و مدعوین آماده بهره‌برداری مطلوب و شایسته است.

وی افزود: هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری اختصاص یافت که در نواحی چهارگانه به‌صورت عادلانه توزیع شد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی چهارمحال‌وبختیاری دو هزار میلیارد ریال به شهرداری شهرکرد بدهکار هستند که انتظار می‌رود این میزان بدهی هرچه سریع‌تر به شهرداری پرداخت شود.

راه و شهرسازی چهارمحال‌وبختیاری حقوق شهرداری در طرح نهضت ملی مسکن را بپردازد

فاطمه بیگی، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز در این جلسه تاکید کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی استان حقوق شهرداری در طرح نهضت ملی مسکن را پرداخت کند.

وی تصریح کرد: در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال‌وبختیاری قرار شد اداره‌کل راه و شهرسازی استان در ازای پرداخت دو هزار میلیارد ریال محله منظریه شهرکرد را به شهرداری واگذار کند که هنوز محقق نشده است و این موضوع برای اعضای شورای اسلامی مرکز استان قابل قبول نیست.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد اضافه کرد: شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری هنوز خودروی آتش‌نشانی نردبان‌دار ندارد که باید خریداری و تجهیز شود.

وی اظهار کرد: توزیع شاخص‌های مختلف و سرانه‌های عمومی در محله منظریه شهرکرد عادلانه نیست و این سرانه‌های به‌ویژه در بخش بانوان رعایت نشده است که انتظار می‌رود اداره‌کل راه و شهرسازی استان توجه بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشد.

مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال‌وبختیاری به مدیریت شهری پاسخ‌گو باشند

یوسف صادقی، عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: پاسخگویی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به اعضای شورای اسلامی مرکز استان ضروری است و باید مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: انتقال پساب فاضلاب برای جبران بخشی از کمبودهای آبی و به‌منظور توسعه فضای سبز شهرکرد در دستور کار است اما هزینه‌های سنگینی دارد که از عهده مدیریت شهری خارج و نیازمند اختصاص اعتبارات استانی و یا تسهیلات کم‌بهره است.

عضو شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: مدیریت شهری تمام امور مرتبط با کمربندی جنوب شهر را انجام داده است و ادامه آن به همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی و مالکان کشاورزان واقع در مسیر نیاز دارد.

صادقی تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری کامل از کمربندی جنوب شهرکرد به کاهش مشکلات ترافیکی کمک می‌کند.

به گزارش ایمنا، سالن جلسات جدید شورای اسلامی شهرکرد افتتاح شد و نخستین جلسه نیز با حضور استاندار چهارمحال‌وبختیاری در این با نام سالن ۹ اردیبهشت برگزار شد.

کد خبر 694036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.