استفاده از فناوری‌های روز در فضای سبز شهری اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: این سازمان با توجه به توسعه، بهینه‌سازی و استفاده از فناوری‌های روز در فضای سبز اصفهان، از بومی‌سازی اقدامات نوآورانه در این مجموعه استقبال می‌کند.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ضمن شرکت در نخستین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری (فن‌نما) با ارائه نیازمندی‌های خود در میز ایران‌ساخت، از شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت می‌کند به منظور بومی‌سازی این نیازمندی‌ها اقدام کنند.

وی افزود: دستگاه‌های توموگرافی، کنده‌تراش و خزان‌روب برقی از جمله ادواتی است که می‌تواند با بهبود ارائه کیفیت خدمات در عملیات نگهداری فضای سبز شهر اصفهان استفاده شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه دستگاه توموگرافی پوسیدگی داخل تنه درخت را نشان می‌دهد و خطرآفرینی درختان را مشخص می‌کند، تصریح کرد: با کنده‌تراش می‌توان کُنده درختان قطع شده را بدون نیاز به تخریب محوطه اطراف درخت تخریب کرد.

وی خاطر نشان کرد: خزان‌روب برقی نیز جایگزین بسیار مناسبی برای خزان‌روب‌های بنزینی است و آلودگی صوتی و زیست‌محیطی بسیار کمتری دارد.

کد خبر 694030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.