فرزندان فلسطین همیشه بیدارند / طوفان‌الاقصی اسرائیل را در هم شکست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل باید بداند که چوب خدا صدا ندارد و فرزندان فلسطین همیشه بیدارند.

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی اظهار کرد: حملات بی‌امان حماس و مقاومت فلسطینی‌ها پس از پیروزی نسبی اعراب علیه اسرائیل که در سال ۱۹۷۳ رخ داد، بی‌سابقه بوده است؛ این حملات معادلات اسرائیل را به شدت را در هم پیچید و مثل یک صاعقه بر سر اسرائیلی‌ها آوار شد.

وی افزود: این طوفان به علت نگاه‌های خشن و عملکرد زمختی بود که اسرائیلی‌ها به‌خصوص در ماه‌های اخیر نسبت به فلسطینی‌ها داشتند و به بیت‌المقدس اهانت کردند، اسرائیل باید می‌دانست که زمانی پاسخ دندان‌شکنی از مقاومت دریافت خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اسرائیل بداند هر گونه اقدامی که بخواهد علیه مقاومت انجام دهد، با پاسخ محکم فرزندانی همچون حزب‌الله لبنان و برخی از جریانات اسلامی مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه اسرائیل قصد داشت در کشورهای اسلامی حضور خود را پررنگ‌تر از قبل کند، گفت: هدف اسرائیل از برقراری این ارتباطات، خودنمایی در صحنه سیاسی و منطقه بود که خود گواه بزرگی بر بلندپروازی‌های این رژیم است.

مالکی تاکید کرد: اسرائیل شبیه یک طبل توخالی است، اما بلندپروازی‌هایی این چنین دارد. طوفان‌الاقصی به تعبیر خود فرماندهان و رهبران رژیم صهیونیستی را در هم شکست و یک ننگ تاریخی برای اسرائیل خواهد بود.

وی تصریح کرد: سران اسرائیل مدعی‌اند که در هیچ‌کدام از قرون گذشته چنین شکستی که هم‌زمان سیاسی، نظامی، غافلگیرانه و با نفوذ در همه ابعاد باشد را تجربه نکرده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به صحنه‌های زننده و رذیلانه‌ای که از عملکرد رژیم صهیونیستی در رسانه‌ها دیده می‌شود، اضافه کرد: در مقابل این صحنه‌ها، ما در کشور خود امثال شهید حججی را داریم که با لبخند به قتلگاه می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل باید بداند که چوب خدا صدا ندارد و فرزندان فلسطین همیشه بیدارند.

کد خبر 694014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.