ورود دادستان اصفهان به اصلاح و ترمیم آزادراه اصفهان-نطنز-کاشان

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: در پی افت کیفیت روکش آسفالت آزادراه اصفهان-کاشان به‌ویژه در محدوده مسیر کاشان-نطنز که سبب بروز مشکلات و نارضایتی‌های مردمی شده است، موضوع در دستور کار دادستانی مرکز استان قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان اصفهان، سیدمحمد موسویان اظهار کرد: در پی افت کیفیت روکش آسفالت آزادراه اصفهان-کاشان به ویژه در محدوده مسیر کاشان-نطنز که با توجه به حجم بالای تردد در این مسیر، سبب بروز مشکلات و نارضایتی‌های مردمی شده است، از این‌رو موضوع در دستور کار دادستانی مرکز استان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا در گام اول نشستی با حضور مجری طرح‌های زیربنایی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مدیرعامل شرکت مجری طرح و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های اصفهان تشکیل و مقرر شد با توجه به در پیش بودن فصل سرما و با هدف کاهش خطرات و تلفات جاده‌ای ناشی از ناایمن بودن مسیر، شرکت سرمایه‌گذار هرچه سریع‌تر نسبت به ترمیم روکش آسفالت به‌ویژه در محدوده مسیر کاشان-نطنز با رعایت اولویت خرابی جاده، اقدام کند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان تصریح کرد: امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌شود شاهد کمترین تصادفات در محورهای مواصلاتی استان باشیم.

وی در ادامه پیگیری‌ها، روز گذشته با حضور در محل آزادراه از نزدیک بر روند ترمیم پوشش آسفالت مسیر نظارت کرد، همچنین ترمیم بخش‌های بدون کیفیت و حادثه‌ساز به تشخیص پلیس راهور در اولین فرصت، تعیین سهم تقصیر شرکت متولی آزادراه در تصادفات توسط پلیس راهور و نظارت دقیق دادستان‌های عمومی و انقلاب کاشان و نطنز از موارد مورد تاکید در این بازدید بود.

کد خبر 694003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    0 0
    روکش آسفالت اتوبان قم کاشان نطنز ، در نوروز 1403 همچنان افتضاح افتضاح افتضاح بود . نمی دونم این عوارضی هایی که از مردم می گیرین در مقابل این خدماتی که ارائه میدین حلال هست ؟