پروانه‌ها در منطقه ۱۳ اصفهان به پرواز در می‌آیند

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۱۰ عنوان برنامه هم‌زمان با سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در این منطقه اجرا می‌شود.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هم‌زمان با روزهای پرشور برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، برنامه‌های متنوعی نیز با شعار «بچه‌ها به سمت قله» در این منطقه برگزار می‌شود تا شادی کودکان را دوچندان کند.

وی افزود: از جمله برنامه‌های شاد و مفرحی که هم‌زمان با این جشنواره در منطقه ۱۳ برگزار می‌شود، می‌توان به ویژه برنامه صدای پروانه‌ها اشاره کرد که به مدت سه روز در مدرسه اوتیسم واقع در شهرک ولی‌عصر (عج) اجرا می‌شود تا بتوانیم شادی را به این کودکان هدیه کنیم.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: «سینما مدرسه» یکی دیگر از برنامه‌های شادی است که در مدارس این منطقه اجرا و شامل اجرای نمایش و بازی و مسابقه، همچنین پخش فیلم‌های مربوط به کودکان مقطع ابتدایی می‌شود.

وی با بیان اینکه کودکان منطقه ۱۳ اصفهان سوار بر قطار خاطره‌ها روی ریل شادی حرکت خواهند کرد تا شادی و هیجان آن‌ها دوچندان شود و خاطرات خوشی از این روزها برای آن‌ها رقم بخورد، گفت: افتتاح پاتوق کودکانه در کتابخانه رودکی نیز از دیگر برنامه‌های این روزها است که کودکان می‌توانند از فرصت مطالعه، قصه‌خوانی، بازی و سرگرمی در این پاتوق بهره‌مند شوند.

کشانی خاطرنشان کرد: بسیاری از برنامه‌ها نیز با محوریت کودکان و نوجوانان در فرهنگ‌سراها و بوستان‌های سطح منطقه برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم لحظات خوشی را برای کودکان و نوجوانان رقم بزنیم.

کد خبر 694001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.