شهادت ۲۳۲ فلسطینی در نتیجه تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه به ۲۳۲ شهید رسیده است و نظامیان اشغالگران همچنان مراکز نظامی و غیرنظامی در نوار غزه را هدف قرار می‌دهند.

به گزارش ایمنا، بر اساس بیانیه امروز _یکشنبه هشتم اکتبر_ سوی وزارت بهداشت فلسطین، تعداد شهدای فلسطینی در نتیجه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۳۲ تن رسیده است و ۲۰ کودک شهید و ۱۸۰۰ نفر مجروح شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین با بیان اینکه تیم‌های پزشکی همچنان با تمام توان برای نجات ده‌ها مجروح در وضعیت بحرانی در اتاق‌های عمل و مراقبت‌های ویژه تلاش می‌کنند، تاکید کرد: حداکثر اورژانس و امکانات پزشکی به کار گرفته شده‌اند.

هم‌زمان با افزایش تعداد شهدای فلسطینی، نظامیان رژیم اشغالگر به بمباران ساختمان‌های غیرنظامی، زیرساخت‌ها، تأسیسات و مقرهای گروه‌های مقاومت ادامه می‌دهند.

در مقابل، سرهنگ ریچارد هچ، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله روز گذشته نیروهای حماس به اراضی اشغالی، ۳۰ سرباز ارتش این رژیم کشته شده‌اند و شمار تلفات اشغالگران به ۳۵۰ نفر افزایش یافته است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح روز گذشته، شنبه، هفتم اکتبر اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد. هم‌زمان با این حمله، نیروهای حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

کد خبر 693979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.