اختصاص بیش از ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار سفر ریاست‌جمهوری به راهداری بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان بوشهر در اسفندماه سال گذشته، اختصاص هشت هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار به این سازمان در استان مصوب شد که به‌زودی ابلاغ و وارد مرحله اجرایی می‌شود.

به گزارش ایمنا، عبدالکریم اخترشناس امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در چهارمین نشست شورای راهداری و حمل‌ونقل استان بوشهر اظهار کرد: در سفر اول رئیس دولت سیزدهم به استان بوشهر، ۳۷۰ میلیارد ریال به طرح‌های این سازمان در استان تعلق گرفت.

وی افزود: افزایش چندین برابری اعتبار مصوبات سفر دوم ریاست‌جمهوری در بخش راهداری نشان‌دهنده اجرای موفق تعهدات سفر قبلی و اعتماد به عملکرد مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر پاییز و زمستان پربارش در استان، خاطرنشان کرد: تنقیه و لایروبی پل و آبروهای باقی‌مانده در محورهای مواصلاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تا قبل از شروع بارندگی‌ها انجام شود.

اخترشناس بر نگهداری مناسب ماشین‌آلات راهداری و آمادگی برای طرح راهداری زمستانی تاکید کرد و ادامه داد: برخورد مناسب با ارباب رجوع و هم‌افزایی همکاران در راستای اهداف سازمانی، موجب استمرار موفقیت‌های این اداره کل خواهد شد.

وی گفت: تلاش می‌شود با تسریع در طرح‌های شاخصی همچون پل جدید سیدرضا گناوه، قطعه اول ایمن‌سازی پیچ‌های جاشک، آسفالت محور سرچشمه به باغان، میدان بردخون و تعریض قطعه اول محور بردخون-دیر، شاهد بهره‌برداری از آن‌ها تا دهه فجر باشیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 693925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.