شهیدالقدس از نگاه رهبر حماس کیست؟ + فیلم

هم‌زمان با آغاز عملیات بزرگ «طوفان‌الاقصی» که از صبح دیروز در اراضی اشغالی آغاز شده است و یکی از بزرگ‌ترین عملیات علیه رژیم اشغالگر قدس محسوب می‌شود، باید از شهیدی نام ببریم که رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس آن را «شهیدالقدس» دانسته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گروه حماس بامداد روز گذشته با هزاران راکت اسرائیل را هدف حملات خود قرار داد، در این عملیات نیروهای مقاومت فلسطین در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوار غزه در کمتر از نیم‌ساعت بیش از پنج هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

تصاویر فرار صهیونیست‌ها با لباس شخصی، کشته شدن سربازان مرزی، غنیمت گرفته شدن خودروها و حتی تانک‌های اسرائیلی در پاسگاه‌های مرزی همه نشان از عمق غافلگیری صهیونیست‌ها دارد.

هم‌زمان با آغاز عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» که از صبح دیروز در اراضی اشغالی آغاز شده است و یکی از بزرگ‌ترین عملیات علیه رژیم اشغالگر قدس محسوب می‌شود، باید از شهیدی نام ببریم که رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس آن را «شهیدالقدس» دانسته است.

اسماعیل هنیه، در مراسم تشییع پیکر شهید حاج‌قاسم سلیمانی در تهران در پایان سخنرانی خود گفته بود که فرمانده شهید سلیمانی که همه زندگی خود در حمایت و پشتیبانی از فلسطین به سر برد و در رأس فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، شهید قدس است.

کد خبر 693924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.