پروژه ترمیم تمثال شهدای شهر در معابر عمومی به مرحله اجرا رسید

شهردار زرین‌شهر گفت: در تلاش هستیم تا تصاویر شهدای خطه طلایی ایران روی تمام تیرهای برق که در مسیرهای اصلی شهر وجود دارد، نصب شود تا شهروندان در مسیر تردد خود نظاره‌گر این تصاویر باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی صبح امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان لنجان با بیان اینکه هر کشور و تمدنی، قهرمانانی دارد که همواره از آنان به نیکی یاد می‌شود، اظهار کرد: ایران اسلامی از جمله کشورهایی است که از تمدنی کهن برخوردار بوده است و در بسیاری از مواقع نام آن با قهرمانانی ملی و جهانی بر سر زبان‌ها جاری می‌شود که هر یک از آنان در عرصه‌های مختلف، باعث غرور یک ایرانی هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، دفاع مقدس را به گنجینه‌ای تشبیه کردند که باید از آن بهره برد، افزود: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی تا دفاع از حرم و امنیت قهرمانانی داریم که نیاز است در مسیر معرفی آنها به نسل‌های مختلف به‌خصوص نسل جوان حرکت کرد و ساخت المان، یادمان، سردیس و تصاویر دیواری و نصب تمثال شهدا در معابر اصلی شهر از جمله اقداماتی است که مدیریت شهری با هدف معرفی و گرامیداشت یاد این قهرمانان انجام می‌دهد.

شهردار زرین‌شهر با اشاره به اجرای پروژه ترمیم تمثال شهدای شهر در معابر عمومی تصریح کرد: شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و ترمیم تمثال مبارک این عزیزان در سطح شهر و معابر عمومی کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم، چراکه تصاویر چاپ شده، عمر کوتاهی دارد و باید پس گذشت مدتی، بهسازی یا تعویض شود.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا تصاویر شهدای خطه طلایی ایران روی تمام تیرهای برقی که در مسیرهای اصلی شهر وجود دارد، نصب شود تا شهروندان در مسیر تردد خود نظاره‌گر این تصاویر باشند.

کد خبر 693893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.