راه‌اندازی ۱۰ اتاق عمل جدید در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بازسازی و نوسازی ۱۰ اتاق عمل جدید در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد خبر داد و گفت: انتظار می‌رود با افزایش اتاق عمل‌ها، به تعویق افتادن عمل‌های جراحی کمتر شود و بیماران این بیمارستان تا حد ممکن همان روز جراحی شوند.

بهرام دلفان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد یکی از بیمارستان‌های بزرگ غرب کشور است که طبق آمار، در شش ماه نخست سال ۳۰ هزار عمل جراحی داشته است.

وی افزود: با بازسازی و نوسازی ۱۰ اتاق عمل این بیمارستان، تعداد اتاق عمل‌های بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد به ۱۷ مورد رسیده است و انتظار می‌رود اعمال جراحی بیشتری در این بیمارستان انجام و خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: هزینه این بازسازی حدود سه میلیارد تومان است و انتظار می‌رود با افزایش این اتاق عمل‌ها، به تعویق افتادن عمل‌های جراحی کمتر شود و بیماران این بیمارستان تا حد ممکن همان روز جراحی شوند.

به گزارش ایمنا، مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر خرم‌آباد، بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی است.

کد خبر 693891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.