ساخت ۳۶ هزار تن فضای سردخانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت ۳۶ هزار تن فضای سردخانه‌ای در استان پشتوانه توسعه است و مسیر حمایت از کشاورزان را هموار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحسان عسکری امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در آیین افتتاح سردخانه ۵۰۰ تنی روستای امیرآباد در شهرستان بویراحمد اظهار کرد: این سردخانه در روز ملی روستا و به نمایندگی از دو هزار طرح اقتصادی در روستاهای کشور افتتاح می‌شود.

وی افزود: زیرساخت‌های بخش کشاورزی در حال تحول هستند و فقط در یک شاخص، بیش از دو برابر گذشته زیرساخت سردخانه‌ای در استان در دست ساخت است که عمده آن‌ها در مرحله بهره‌برداری هستند.

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، احداث این حجم از طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی را در دولت سیزدهم یک تحول دانست و خاطرنشان کرد: اثربخشی اقدامات انجام شده در سازمان جهاد کشاورزی بر معیشت روستانشینان ملموس است و آثار این خدمات به زودی خودش را در لایه‌های مختلف اقتصاد روستایی و عشایری و متعاقب آن زندگی شهری نشان خواهد داد.

عسکری تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از محصولات کشاورزی صاحب جایگاه شده و ساخت ۳۶ هزار تن فضای سردخانه‌ای در این استان، پشتوانه خوبی برای توسعه این بخش و حمایت قابل توجهی از کشاورزان و باغداران است‌.

وی با بیان اینکه در بخش‌های شیلات، دام و گیاهان دارویی نیز همین سیاست در جهاد کشاورزی دنبال می‌شود، گفت: تا پایان دولت سیزدهم مسیری که شایسته مردم است طی خواهد شد و بخشی از توسعه‌ای که وظیفه ما است را در بخش کشاورزی محقق می‌کنیم و از این حیث از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت جهادی حاکم قدردانی می‌کنم.

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: تقویت زیرساخت‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی از سیاست‌های اصلی دولت است که بدون اغراق در این استان این سیاست راهبردی با مدیریت میدانی و جهادی سازمان جهاد کشاورزی به‌خوبی عملیاتی شد.

کد خبر 693886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.