جشن ایران در پی پیروزی گروه‌های مقاومت

مردم شهرهای مختلف ایران در حمایت از عملیات موفقیت‌آمیز گروه‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی، با حضور در خیابان‌ها این پیروزی را جشن گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا -گروه استان‌ها: مردم شهرهای ایران پس از عملیات موفقیت‌آمیز «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، با حضور در خیابان‌ها و در دست داشتن پرچم‌های فلسطین این پیروزی را جشن گرفتند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهایی در حمایت از نیروهای مقاومت، گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مبارزه با صهیونیسم، به جشن و شادی پرداختند.

در تهران مردم با تجمع در میدان فلسطین با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر اسرائیل حمایت قاطع خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

فریاد «نصر من الله و فتح قریب، شکست کفار نباشد عجیب» یکی از شعارهایی بود که جوانان حاضر در میدان فلسطین هم‌صدا با یکدیگر تکرار کردند و ترانه «القدس لنا» در میان شور و شادی جمعیت به اجرا درآمد، سرود «حاج قاسم سلام» نیز شب گذشته برای اولین بار رونمایی و در میدان فلسطین اجرا شد.

تجمع تبریزی‌ها در حمایت از مقاومتِ فلسطین:

تجمع شیرازی‌ها در حمایت از مقاومتِ فلسطین:

تجمع لرستانی‌ها در حمایت از مقاومتِ فلسطین:

تجمع مردم استان البرز در حمایت از مقاومتِ فلسطین:

تجمع مردم دیار آذربایجان غربی در حمایت از مقاومتِ فلسطین:

تجمع سمنانی‌ها در حمایت از مقاومتِ فلسطین:

تجمع یزدی‌ها در حمایت از مقاومتِ فلسطین:

به گزارش ایمنا، دیروز فرمانده کل کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» خبر داد، در عملیات زمینی «طوفان‌الاقصی» حدود ۵ هزار موشک به سمت استحکامات و مواضع رژیم اشغالگر شلیک شد، ۳۰۰ نفر از نیروهای این رژیم به هلاکت رسیدند، ۲ هزار نفر از صهیونیست‌ها زخمی شدند، ۶۵ نفر که در بین آن فرماندهان اسرائیلی نیز حضور داشتند به اسارت نیروهای مقاومت درآمدند و ۱۵۰ راکت به قلب تل‌آویو شلیک شد.

پس از آغاز این عملیات عظیم و شجاعانه، انتشار تصاویری از صحنه‌های فرار گروهی شهرک‌نشینان صهیونیست در بیابان‌ها و هرج‌ومرج در فرودگاه بن گوریون، بار دیگر یادآور این حقیقت شد که این سرزمین واقعاً متعلق به چه کسانی است.

این عملیات مورد استقبال قرار گرفت و موجب شادی تمام آزادگان و حامیان ملت مظلوم فلسطین در سراسر دنیا شد.

کد خبر 693882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.