اجرای بیش از ۱۴۱ هزار تن آسفالت در معابر شهر اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به اجرای حدود ۱۴۱ هزار تن آسفالت در یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۳۹۲ متر مربع از معابر اصلی و فرعی نصف‌جهان گفت: از این میزان ۹۷ هزار و ۳۷۹ متر مربع در محدوده حلقه چهارم حفاظتی و ۲۴۱ هزار و شش متر مربع از خیابان‌سازی‌های سطح شهر را شامل می‌شود.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در شش ماه ابتدای امسال در مجموع ۱۴۱ هزار و ۴۹۲ تن آسفالت در یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۳۹۲ متر مربع از معابر اصلی و فرعی نصف‌جهان اجرا شده است.

وی افزود: برای لکه‌گیری ۱۹ هزار و ۶۷ متر مربع از آسفالت معابر فرعی، حجم ۲۲۵۰ تن، زیرسازی و آسفالت ۵۸ هزار و ۴۷۴ هزار متر مربع معابر فرعی، میزان ۶۹۰۰ تن آسفالت و روکش آسفالت حدود ۲۱۰ هزار و ۲۴۱ متر مربع از معابر فرعی، ۲۰ هزار و ۲۹۳ تن آسفالت اجرا شده است.

اجرای بیش از ۱۴۱ هزار تن آسفالت در معابر شهر اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال، آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین در حدود ۸۶ هزار و ۴۰۲ متر مربع با به‌کارگیری ۱۲ هزار و ۲۳۴ تن، روکش آسفالت معابر اصلی به مساحتی بالغ بر ۳۲۰ هزار و ۶۴۱ متر مربع با استفاده از ۳۲ هزار و ۶۴۲ تن و خیابان‌سازی سطح شهر به مساحت ۲۴۱ هزار و شش متر مربع با استفاده از ۳۴ هزار و ۱۲۶ تن، آسفالت شده است.

وی افزود: در محدوده حلقه چهارم حفاظتی ۹۷ هزار و ۳۷۹ متر مربع با استفاده از ۱۸ هزار و ۹۸۲ تن، آسفالت و برای قراردادهای آسفالت مناطق به میزان ۱۱۹ هزار و ۱۷۸ متر مربع، ۱۴ هزار و ۶۳ تن آسفالت استفاده شده است.

کد خبر 693878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.