تماشای فیلم در کنار کودکان یکی از بهترین تجربه‌ها بود

بازیگر جوان فیلم در آغوش درخت گفت: تماشای فیلم در کنار کودکان یکی از بهترین حس‌ها و تجربه‌ها بود،. کودکان متوجه پیام این فیلم شده‌اند.

روح‌الله زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر چهار کار حرفه‌ای در حوزه سینما با نام‌های خورشید، موقعیت مهدی، لشکر عاشورا و در آغوش درخت دارم که فیلم «در آغوش درخت» یکی از کارهای متفاوت و چالش برانگیز بود.

وی افزود: همه بازیگران و عوامل فیلم در آغوش درخت تلاش می‌کردند تا مانعِ از هم پاشیده شدن یک خانواده در فیلم باشند، از این‌رو این فیلم زیبایی خاصی داشت.

بازیگر جوان فیلم در آغوش درخت با بیان اینکه امروز برای اولین بار در کنار کودکان و نوجوانان سرزمینم شاهد فیلم در آغوش درخت بودم که این امر حس خوب و مفید بودن را برای من داشت، گفت: در این فیلم بین دو برادر رابطه ویژه‌ای وجود داشت که کودکان متوجه آن هستند و تأثیر خوبی بر جامعه دارد.

وی با بیان اینکه از کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشته است، ادامه داد: کودکان دهه‌های ۸۰ و ۹۰ از نظر طرز فکر، دیدگاه و رفتار، نسبت به کودکان دهه‌های قبل تفاوت‌های زیادی دارند و بسیاری از مخاطب‌ها فکر می‌کنند که این فیلم‌ها تأثیر زیادی بر ذهن کودکان و نوجوانان ندارد، در حالی‌که بچه‌های امروز متوجه همه رویدادهای فیلم می‌شوند.

کد خبر 693874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.