هرجا که مورایس بخواهد بازی می‌کنم / می‌خواهم به اروپا بروم

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: فرقی ندارد کجای زمین بازی می‌کنم، در هر پستی که سرمربی بخواهد، حضور خواهم داشت و دنبال بهترین عملکرد برای سپاهان هستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آریا یوسفی پس از برتری قاطعانه چهار بر یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل صنعت‌نفت آبادان در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر و ثبت یک گل و دو پاس گل که عملکرد درخشانی برای وی بود، در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازی امشب تمام تلاشم را کردم تا بتوانم به تیم کمک کنم، خدا را شاکرم که توانستم بهترین بازی خودم را انجام دهم و امیدوارم با حفظ این روند در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم موفق شویم و نتیجه بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا یک آچارفرانسه برای سپاهان به‌شمار می‌رود همچنین قرار گرفتنش در پست وینگر افزود: فرقی ندارد در کدام پست بازی می‌کنم، هر جا که مربی تصمیم بگیرد بازی می‌کنم و به‌دنبال ثبت بهترین عملکرد خودم برای سپاهان هستم.

هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه چه هدفی را در ذهن خود دارد تا در سال‌های آتی دنبال کند، خاطرنشان کرد: همه تلاشم را می‌کنم که خارج از ایران بازی کنم، اما ابتدا باید در سپاهان خودم را نشان دهم، همه تمام تلاش خود را خواهم کرد که فوتبال درست و حرفه‌ای را در زمین برای تیم ارائه دهم.

کد خبر 693847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.