پیروزی پرگل دلیل بازی آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بی شک بازی ساده‌ای نبود و برد پرگل دلیل بر بازی آسان نیست و بابت پیروزی در این جدال خوشحال هستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ‌برتر، امروز شنبه _ پانزدهم مهرماه_ دو تیم سپاهان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند و جدال این دو تیم با نتیجه ۴ بر یک به سود طلایی پوشان به پایان رسید.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از بازی در خصوص جدال با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و نیمه اول از همه نظر عالی بودیم، کیفیت تیمی از نظر هجومی و دفاعی عالی بود و باعث افتخار است که تیم من چنین نمایشی را از خود ارائه داد.

وی ادامه داد: از هواداران تشکر می‌کنم که مشتاقانه تیم را حمایت کردند و باعث خوشحالی ما است؛ بی شک بازی ساده‌ای نبود و برد پرگل دلیل بر بازی آسان نیست؛ بابت پیروزی در این جدال خوشحال هستم.

سرمربی سپاهان با اشاره به عملکرد بازیکنان تعویضی این تیم تصریح کرد: از بازیکنان تعویضی تشکر می‌کنم، بیشتر آن‌ها از مصدومیت برگشته بودند و اینکه بعد از مصدومیت شرایط مسابقه داشته باشید کار آسانی نیست؛ قطعاً تمامی آن‌ها در آینده کمک بیشتری به ما خواهند کرد هرچند تا این لحظه نیز کمک زیادی به ما کرده‌اند.

وی افزود: نگرش احترام به حریف است و همیشه باید بهترین حالت خود را برای ارائه داشته باشیم؛ برخی بازیکنان تازه از مصدومیت برگشته بودند، بازیکنی که تازه وارد می‌شود باید بیشتر بدود اما در بازی‌های بعدی این انتظار را از آن‌ها خواهیم داشت.

مورایس پیرامون حضور آل‌کثیر در ترکیب عنوان کرد: در مورد حضور فرد در تیم صحبت نمی‌کنم و هر بازیکنی سعی می‌کند کیفیت خود را در تیم نشان دهد و تفکر من تیمی است؛ آل‌کثیر ۲ گل زد و با تمرکز در ترکیب قرار گرفت، همه برای من مهم هستند و برخی در شرایط خاص اهمیت بیشتری دارند.

وی خاطر نشان کرد: روی بازیکنان مصدوم نمی‌توانیم حساب کنیم، عادت به به بهانه‌جویی ندارم و به دنبال راه‌حل مشکلات می‌گردم؛ زندگی برای من این‌طور تعریف شده است، هر روز سخت کار و تلاش می‌کنیم، مغانلو دچار مصدومیت شده و امیدوارم سریع‌تر برگردد.

کد خبر 693837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.