پرسپولیس - گل‌گهر سیرجان / سبقت به سمت صدر جدول

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ‌برتر امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال؛ جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان

زمان: یکشنبه، شانزدهم مهرماه، ساعت ۱۹:۱۵
ورزشگاه: آزادی
داور: پیام حیدری
آخرین رویارویی: پرسپولیس ۴ _ گل‌گهر سیرجان ۰

تلاش پرسپولیس برای ثبات در صدر جدول

شاگردان گل‌محمدی در شرایطی مهیای دیدار با گل‌گهر سیرجان می‌شوند که به تازگی از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازگشته‌اند و به همین دلیل شاید بتوان گفت وضعیت مطلوب‌تری را نسبت به حریف خود تجربه می‌کنند، چراکه مطابق با برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مسابقات لیگ‌برتر به دلیل بازی‌های تیم ملی امید در مسابقات هانگژو به مدت چند هفته تعطیل شد. پرسپولیس پس از کسر ۴ امتیاز از سپاهان این فرصت را پیدا کرد که با ۱۰ امتیاز خود را به صدر جدول لیگ برتر برساند و حالا با توجه به پیروزی تراکتور برابر آلومینیوم اراک و ۱۲ امتیازی شدن، قرمزپوشان تمام تلاش خود مقابل گل‌گهر را به کار خواهند گرفت تا جایگاه خود در صدر جدول مسابقات را تثبیت کنند.

عملکرد گل‌گهر با هدایت ازونیدوس

نماینده سیرجان پس از دو فصل ناکامی با امیر قلعه‌نویی و سعید الهویی در این دوره از مسابقات با هدایت سرمربی یونانی خود یعنی ازونیدوس پا به گردونه رقابت‌ها گذاشت. این سرمربی از مجموع چهار بازی در لیگ‌برتر موفق به کسب ۸ امتیاز شده است و اگر گل‌گهر همین روند روبه‌رشد خود را ادامه دهد این شانس را دارد که در میان مدعیان قرار گیرد. نماینده سیرجان تا این لحظه با زدن پنج گل و خوردن یک گل در مجموع ۴ بازی نشان داده است در خط حمله و دفاع حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و در صورتی که شاگردان گل‌محمدی شاگردان ازونیدوس را دست کم بگیرند؛ برابر این تیم با مشکل مواجه خواهند شد.

آزادی میزبان هواداران قرمزپوش

پرسپولیس در هفته سوم و اول رقابت‌های لیگ‌برتر میزبان رقبای خود بود و با وجود اینکه بازی‌های شاگردان گل‌محمدی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، اما هواداران این تیم به دلیل بازسازی آزادی نمی‌توانستند از پرسپولیس حمایت کنند و همین موضوع اعتراض بازیکنان و کادر فنی این تیم را به همراه داشت؛ تا جایی‌که آن‌ها حاضر شدند تمام دیدارهای خانگی خود را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کنند که البته این موضوع بدون نتیجه ماند.

با وجود همه این کشمکش‌ها دیدار امروز شاگردان گل‌محمدی و ازونیدوس با حضور هواداران قرمزپوش برگزار خواهد شد و استفاده از امتیاز میزبانی می‌تواند یک شب سخت را برای گل‌گهر سیرجان رقم بزند و باید دید استقبال تماشاگران از اولین بازی خانگی که با حضور آن‌ها برگزار می‌شود، چگونه خواهد بود.

کد خبر 693831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.