بهبود وضعیت معیشت کارکنان فراجا در دستور کار مجلس و دولت است

عضو کمیسیون‌های فرهنگی و اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان فراجا از نظر معیشت در مضیقه هستند و مجلس و دولت اقدامات مؤثری را برای بهبود وضعیت معیشت آنها انجام خواهند داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حجت الاسلام حسین میرزایی، ضمن تبریک هفته انتظامی اظهار کرد: عزیزان ما در فرماندهی کل انتظامی کشور، نیروهایی مقتدر، مهربان و مظلوم هستند که با اقتدار خود نظم و امنیت را تأمین می‌کنند و با مهربانی خود پناهگاه افرادی که خدایی نکرده در کشور امنیتشان به خطر می‌افتد هستند.

وی افزود: مظلومیت نیروهای فراجا در برابر افرادی است که برای به هم زدن امنیت تلاش می‌کنند و این را بهانه‌ای برای مقابله با کلیت نظام و انقلاب اسلامی می‌دانند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نیروهای انتظامی تلاش می‌کنند تا بهانه را از برهم زنندگان نظم و امنیت کشور بگیرند، اما در طرف مقابل ناجوانمردانه‌ترین اقدامات به وسیله سلاح گرم با آنها صورت می‌گیرد.

وی گفت: ایستادگی و مقاومت و صبر خانواده‌های این عزیزان ستودنی است و جانبازان و شهدایی که فراجا تقدیم نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی کرده است، مدال افتخاری برای فراجا بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به مشکلات کارکنان انتظامی، خاطرنشان کرد: این قشر زحمت‌کش جامعه جان خود را کف دست گرفتند تا از امنیت مردم دفاع کنند، اما از منظر معیشت در مضیقه هستند و مجلس و دولت اقدامات مؤثری را برای بهبود وضعیت معیشت آنها انجام خواهند داد.

کد خبر 693825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    3 0
    بی صبرانه منتظریم