۴۵۰ فرصت شغلی و اشتغالزایی خانگی در نایین ایجاد شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نایین گفت: در سال گذشته حدود ۴۵۰ فرصت در مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) و در سطح شهرستان نایین ایجاد شده که حدود ۲۸۰ طرح جزو مشاغل خانگی، مشاغل کارگاهی و بنگاه‌های کوچک زود بازده بوده است.

محمد جواد شفیعی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ایام با سعادت هفته وحدت، میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و آقا امام جعفر صادق (ع) شاهد افتتاح و راه اندازی ۳ طرح اشتغالزایی مربوط به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح شهرستان نائین بودیم.

وی ادامه داد: به لطف خدا در سالی که گذشت، توانستیم حدود ۴۵۰ فرصت در مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) و در سطح شهرستان نائین اجرا کنیم که در این میان حدود ۲۸۰ طرح، جزو مشاغل خانگی، مشاغل کارگاهی و بنگاه‌های کوچک زود بازده بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: هدف گذاری کمیته امداد برای سال جاری، ایجاد ۶۵۰ فرصت شغلی در سطح شهرستان نائین برای مددجویان تحت حمایت و اقشار کم درآمد است و کسانی که جزو ۵ دهک ابتدای درآمدی هستند می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های بهره برداری شده در حوزه پوشاک و خیاطی صورت گرفته است، افزود: کسانی که جزو ۵ دهک ابتدای درآمدی هستند می‌توانند علاوه بر مزایای این طرح، از وام اشتغالزایی که سقف آن یک صد و پنجاه میلیون تومان و جزو اعتبارات تبصره بانکی است در جهت تجهیز شغل و کارگاه خود بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به مناسبت هفته وحدت سه کارگاه در حوزه پوشاک مردانه و زنانه و یک کارگاه خیاطی بواسطه اعطای وام ۱۵۰ میلیون تومانی طرح اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور مسئولان شهرستان نائین افتتاح شد.

کد خبر 693816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.