توجه ویژه اوقاف به دانش آموزان محروم استان ضروری است

استاندار کرمانشاه گفت: مسئولان اوقاف هر چقدر می‌توانند باید با برنامه ریزی، اهداف خود را با تعیین اولویت‌ها و رسیدگی به محرومان استان دنبال کنند و توجه ویژه به تقویت دانش آموزان محروم در استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیرکل و جمعی از معاونین و کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در آستانه هفته وقف امروز شنبه _ ۱۵ مهرماه با محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه دیدار کردند.

بر اساس این گزارش، محمد طیب صحرایی در این دیدار با اشاره به وظیفه مهم و اثرگذار اداره کل اوقاف برای کمک به تحقق شرایط بهتر در جامعه، اظهار داشت: ظرفیتی که افراد خیر در جامعه دارند قابلیت‌های ویژه‌ای را برای همیاری و کمک رسانی ایجاد می‌کنند که بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه مسئولان اوقاف در برنامه‌های خود اولویت‌بندی داشته باشند، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا جامعه از خدمات و همیاری واقفان به صورت بهینه استفاده کند و به لحاظ اینکه امکانات محدود اما نیازها زیاد است، باید اولویت‌های واقعی و مهم را مشخص کنیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: چنانچه اولویت‌های همیاری و کمک رسانی در جامعه مشخص شود، هم اثرگذاری بیشتر در جامعه ایجاد می‌شود و هم اینکه رضایتمندی افزایش می‌یابد از این رو تمرکز در اجرای برنامه‌ها ضروری است.

وی با تاکید بر توجه ویژه به تقویت دانش آموزان محروم در استان بیان داشت: هر چقدر برای این کار سرمایه گذاری صورت گیرد به همان اندازه اثرات مهم و قابل توجهی برای استان به همراه خواهد داشت.

صحرایی همچنین بر رسیدگی بیشتر به بقعه‌های متبرکه استان تاکید کرد و گفت: برای حضور بیشتر و گسترده‌تر مردم در بقعه‌های متبرکه همگی وظیفه داریم که به محیط این مکان‌های متبرک رسیدگی و توجه کنیم.

وی افزود: حضور مردم در اماکن و بقعه‌های مقدس منجر به آسایش روح و روان و ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر در جامعه خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به بیان گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات این اداره کل در استان پرداخت.

کد خبر 693809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.