سینمای کودک، بهترین شروع برای کارگردانان است

کارگردان فیلم سینگو گفت: شروع فعالیت بهترین هنرمندان و کارگردان‌های کشور از سینمای کودک بوده است، جایی که می‌شود در آن احساس و لطافت زندگی را راحت‌تر و بدون در نظر گرفتن تمام حواشی جامعه به تصویر کشید.

علیرضا محمدی روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه هدف من ساخت یک فیلم خوب در زمینه کودکان قهرمان بود، اظهار کرد: شروع فعالیت بهترین هنرمندان و کارگردان‌های کشور از سینما کودک بوده است، جایی که می‌شود در آن احساس و لطافت زندگی را راحت‌تر و بدون در نظر گرفتن تمام حواشی جامعه روز به تصویر کشید.

وی با اشاره به اینکه فیلمسازان حوزه کودک آرزو حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان را دارند، افزود: در سال گذشته حال فیلمسازان ما بخاطر برگزار نشدن این جشنواره به صورت حضور و فیزیکی خوب نبود.

کارگردان فیلم سینگو با بیان اینکه این جشنواره با اصفهان عجین شده است، تصریح کرد: باید برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان یک مرکزیت در نظر گرفته شود از این رو می‌شود به اصفهان که جای خودش را پیدا کرده است اشاره داشت؛ همچنین امیدوارم این اتفاق در شهرهای دیگر رقم بخورد تا کودکان و نوجوانان بتوانند از این جشنواره لذت ببرند.

کد خبر 693808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.