مشکلات اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد با اعتبارات ریاست جمهوری رفع می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دوم ریاست جمهوری به استان اختصاص داده شد که در صورت تخصیص مشکلات حوزه اقتصادی استان مرتفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار، سیدعلی احمدزاده عصر روز _شنبه، پانزدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر تلاش برای تکمیل همه طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا در استان تاکید نمود و اظهار کرد: پروژه‌های در دست اجرا با پیشرفت فیزیکی بالا و اثرگذاری برای خدمت‌رسانی به مردم در اولویت تکمیل شدن قرار دارد.

وی به پروژه‌های مسیر لنده به تراب، پل وحدت و جاده‌های روستایی شهرستان لنده اشاره کرد و افزود: پروژه‌های مناطق محروم مورد توجه جدی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، از حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران، توسعه طرح‌های تولیدی و اقتصادی و فعال کردن بنگاه‌های اقتصادی راکد و نیمه‌فعال خبر داد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات دور دوم سفر برای استان مصوب شده که به محض اختصاص به استان مشکلات حوزه اقتصادی مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم توجه به مسکن مردم به خصوص محرومین و ایثارگران با تأمین و واگذاری زمین، گفت: مشکل جانبازان در رابطه با درخواست زمین برای مسکن پیگیری می‌شود.

کد خبر 693807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.