روند سرقت‌های کرمانشاه تا پایان سال کاهشی خواهد شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با انجام طرح‌های مختلف پیشگیرانه و ارتقا امنیت اجتماعی تا پایان سال جاری روند سرقت‌ها در استان کرمانشاه کاهشی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی حاجیان در دیدار امروز_ شنبه پانزدهم مهرماه_ مدیران انتظامی استان با امام جمعه کرمانشاه، اظهار کرد: ابتدای سال جاری روند سرقت‌ها در استان نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشت که این رقم در پایان شهریور به سه درصد کاهش یافت.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با روندی که در پیش گرفته شده و تداوم طرح‌های مختلف پیشگیرانه و همچنین طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی، روند سرقت‌ها در استان تا پایان سال جاری نسبت به سال گذشته کاهشی شود.

حاجیان با بیان اینکه کرمانشاه از نظر آسیب‌های اجتماعی وضعیت خوبی ندارد خواستار چاره‌اندیشی هرچه سریع‌تر برای رفع این معضلات شد و گفت: وجود ۴۰۰ هزار نفر حاشیه‌نشین در شهر کرمانشاه یکی از همین آسیب‌ها است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی است که پلیس دنبال می‌کند فرهنگ‌سازی در حوزه مسائل ترافیکی و مشخص شدن قدرالسهم هر کسی در تصادفات و سوانح رخ داده است.

وی ادامه داد: پلیس به عنوان ضابط قانون علیه کسانی که در موضوعات ترافیکی وظایف خود را به خوبی انجام ندهند اعلام جرم خواهد کرد و در مقابل پاسخگوی رفتار و وظایف خود نیز خواهد بود.

سردار حاجیان همچنین با اشاره به به کشف بیش از ۹۲ درصد جرایم اینترنتی توسط پلیس فتا کرمانشاه، گفت: در حوزه مواد مخدر نیز طی ۶ ماهه اول سال بالغ بر ۱۴۰۰ کیلوگرم کشفیات داشتیم.

حاجیان تصریح کرد: در نیمه نخست امسال، کرمانشاه جزو استان‌های برتر در حوزه کشفیات سلاح بود و حتماً با قاچاقچیان سلاح و مهمات که تهدیدی علیه امنیت جامعه هستند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی در پایان با بیان اینکه پلیس هدفی جز جلب رضایت مردم ندارد و همه تلاشش برقراری امنیت پایدار برای آن‌ها است، گفت: با هم‌افزایی و مشارکت دیگر دستگاه‌ها بتوانیم شرایط بهتری برای مردم عزیز استان که شایسته بهترین خدمات هستند، رقم بزنیم.

کد خبر 693784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.