سپاهان ۴- صنعت نفت ۱/ جشنواره گل برای فراموشی حواشی

تیم فوتبال سپاهان با یک برد پرگل راهی تعطیلات دوباره لیگ برتر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، امروز _شنبه، پانزدهم مهرماه_ از ساعت ۱۹:۴۵ تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی چهار بر یک سپاهان به پایان رسید.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و صنعت نفت

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: حدود ۸ هزار نفر

گل‌ها: رضا اسدی (دقیقه ۱۳)، آریا یوسفی (دقیقه ۳۰)، عیسی آل کثیر (دقایق ۳۴ و ۵۰) برای سپاهان؛ طالب ریکانی (دقیقه ۸۰) برای صنعت نفت

اخطار: میلاد زکی پور (دقیقه ۲۵)، آریا یوسفی (دقیقه ۲۵)، نیلسون جونیور (دقیقه ۳+۹۰) از سپاهان؛ حسین سنگرگیر (دقیقه ۱۵) از صنعت نفت

سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، محمد قربانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد کریمی، محمد جواد حسین نژاد (۶۲- کاوه رضایی)، رضا اسدی (۸۶- نیلسون جونیور)، آریا یوسفی (۶۲- برایان دابو)، فرشاد احمدزاده (۷۷- احسان پهلوان) و عیسی آل‌کثیر (۷۷- علی احمدی)

سرمربی: خوزه مورایس

صنعت نفت: فهد طلب، میثم تهی دست، عباس قاسم، حسین سنگرگیر (۴۶- یوسف وکیا)، امیر محمد پناهی، رحیم آلبوغبیش، رضا امانی نژاد (۴۰- صادق صادقی)، طالب ریکانی، فرزین معامله گری (۸۲- حسین شنانی)، فاخر تهامی و علی یوسف

سرمربی: عبدالله ویسی

داور: سیدرضا مهدوی

شرح بازی:

سپاهان و صنعت نفت در حالی به مصاف یکدیگر می رفتند که از آخرین بازی آنها در لیگ برتر ۳۹ روز می گذشت و دو تیم به خصوص تیم مهمان کاملاً از شرایط بازی دور بودند. سپاهان در شرایطی که تغییرات جالب توجه در ترکیب خود به وجود آورده بود بازی را خوب آغاز کرد و قبل از گذشت یک ربع از آغاز بازی توسط رضا اسدی، آقای گل کنونی لیگ به گل رسید. فوتبال تهاجمی و قابل احترام سپاهان که البته با بازی ضعیف شاگردان ویسی بیشتر هم به چشم می آمد پس از این گل ادامه پیدا کرد و مانند گل نخست نفوذ از سمت چپ منجر به گلزنی آریا یوسفی شد. این اما پایان کار سپاهان در نیمه نخست نبود و عیسی آل کثیر که امروز اولین بازی رسمی خود را برای سپاهان انجام می داد در دقیقه ۳۴ گلزنی کرد تا برتری سپاهان در پایان نیمه نخست سه گله شود.

برتری سپاهان در نیمه دوم هم ادامه دار بود و این برتری پنج دقیقه پس از آغاز بازی گل چهارم را در پی داشت، جایی که عیسی آل کثیر توپ برگشتی را به راحتی به تور دروازه صنعت نفت نشاند. برتری پرگل سپاهان و به نوعی قطعی شدن سه امتیاز برای این تیم منجر شد مورایس در ادامه بازی با تعویض های زیاد از بازیکنانی که کمتر به بازی گرفته شده بودند استفاده کند. این موضوع کمی روی ریتم خوب سپاهان تاثیرگذار بود و روی اشتباه یکی از این بازیکنان تعویضی این صنعت نفت بود که صاحب موقعیت شد تا کلین شیت پیام نیازمند خراب شود.

سپاهان با پیروزی در این دیدار ۱۱ امتیازی شد و اگر ۴ امتیاز کسر شده از این تیم با رای کمیته استیناف بازگردد دوباره به صدر جدول باز می گرد..

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۱۳- سپاهان) - آریا یوسفی که در سمت چپ صاحب توپ شده بود با پای راست ارسال خوبی به مرکز محوطه جریمه داشت تا این رضا اسدی باشد که با اضافه شدن به محوطه جریمه با ضربه سر دروازه را باز کند.

۰-۲ (دقیقه ۳۰- سپاهان) - ارسال کوتاهی که از سمت چپ به محوطه جریمه انجام شد منجر شد تو به آریا یوسفی برسد تا او با یک تو سر توپ و ضربه با پای چپ به لطف برخورد توپ به مدافع حریف دروازه صنعت نفت را برای بار دوم باز کند.

۰-۳ (دقیقه ۳۴- سپاهان) - آل کثیر که روی یک حمله سریع در محوطه جریمه نفت صاحب توپ شده بود با یک تو سر توپ و ضربه زمینی محکم به سمت تیر موافق، دروازه فهد طالب را به زیبایی باز کرد.

۰-۴ (دقیقه ۵۰- سپاهان) - شوت سنگین کریمی از پشت محوطه جریمه را ابتدا دروازه بان صنعت نفت دور کرد اما توپ برگشتی را آل کثیر به راحتی تبدیل به گل کرد.

۱-۴ (دقیقه ۸۰- صنعت نفت) - توپ لو دادن پهلوان در میانه میدان منجر به ضد حمله برای نفت شد تا در نهایت ریکانی با صاحب توپ شدن در محوطه جریمه سپاهان با یک ضربه محکم اختلاف را کمتر کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۲- روی کار تیمی خوب سپاهان و پاس های متعدد، موقعیت ارسال برای زکی پور از سمت چپ مهیا شد و ارسال او با ضربه سر آل کثیر همراه شد اما دروازه بان نفت با شیرجه ای عالی توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۵۶- حرکت ترکیبی بازیکنان صنعت نفت در نهایت با ضربه یوسف همراه شد اما نیازمند به خوبی توپ را دفع کرد.

دقیقه ۷۱- توپ ارسالی از سمت چپ با ضربه سر فاخر تهامی همراه شد اما توپ با دخالت قربانی راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۶- باز هم لو دادن توپ توسط بازیکنان سپاهان منجر به تک به تک شدن یوسف با دروازه بان سپاهان شد اما ضربه بی دقت او راهی به چارچوب پیدا نکرد.

اتفاق ویژه:

اولین بازی عیسی آل کثیر و برایان دابو و درخشش مهاجم جنوبی سپاهان در این بازی اتفاق ویژه و خوشحال کننده برای هواداران سپاهان بود.

بهترین بازیکن:

عیسی آل کثیر و آریا یوسفی که اولی دو گل و دومی یک گل و دو پاس گل در این بازی داشتند بهترین بازیکنان این دیدار بودند.

کد خبر 693777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.