معاینه رایگان پزشکان عمومی در درمانگاه صاحب‌الزمان (عج) پلیس اصفهان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشریح برنامه‌های چهارمین روز از هفته انتظامی از اجرای طرح معاینه رایگان پزشکان عمومی در درمانگاه صاحب‌الزمان (عج) پلیس اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مسعود طریفی اظهار کرد: فردا و در چهارمین روز از هفته انتظامی، طرح معاینه رایگان پزشکی توسط پزشکان و دندان‌پزشکان عمومی در درمانگاه صاحب‌الزمان (عج) پلیس اصفهان اجرا می‌شود و شهروندان به منظور استفاده از این خدمات می‌توانند به درمانگاه پلیس استان واقع در خیابان ارتش، کوچه سجادیه یک مراجعه کنند.

وی افزود: همچنین ساعت ۹ صبح فردا همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، رانندگان قانونمند و بانوان فرهنگ یار ترافیک در سالن اتاق بازرگانی واقع در میدان فیض برگزار می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: اجرای ورزش صبحگاهی با حضور فرماندهان و کارکنان انتظامی، اجرای مسابقات ورزشی ویژه کارکنان زن، همسران و دختران کارکنان یگان ویژه، همایش یگان‌های خدماتی حفاظتی و مراقبتی و افتتاح پروژه‌های عمرانی پلیس استان اصفهان را از دیگر برنامه‌های این روز خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا ساعت ۷:۳۰ سرهنگ مجید طاهرزاده، کارشناس پلیس مبارزه با مواد مخدر در ارتباط رادیویی با برنامه زنده سلام اصفهان به ارائه آموزش‌های پییشگیرانه از اعتیاد می‌پردازد و در ساعت هشت صبح نیز سرهنگ بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در برنامه زنده تلویزیونی صبحونه سیمای مرکز اصفهان شرکت می‌کند.

کد خبر 693775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.