ضعف شدید امکانات در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دنا

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دنا، گفت: کانون پرورش فکری دنا فاقد امکانات استاندارد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صولت صیادی عصر امروز_ شنبه، پانزدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر سی‌سخت در سال ۱۳۸۳ افتتاح شد، این مکان فرهنگی هنری تنها کتابخانه کودک و نوجوان شهرستان دناست که در آن فعالیت‌هایی در قالب‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مرکز بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب برای مخاطبین کودک و نوجوان به ثبت رسیده و همه روزه در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دنا، گفت: این مرکز تاکنون مقام‌های بین‌المللی، ملی، استانی و شهرستانی را توانسته دریافت کند ولی متأسفانه مورد بی‌مهری قرار گرفته و رسیدگی خاصی به آن نمی‌شود.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری شهرستان دنا در قسمت انتهایی کوهپایه شهر سی‌سخت و در بن‌بست مکانی واقع شده‌است، خاطرنشان کرد: خیابان این مرکز در تابستان با گرد و خاک و در زمستان با گل و لای کودکان را آزار می‌دهد و خیابان این مرکز باید بازسازی و آسفالت شود.

صیادی تصریح کرد: بیش از ۲۵۰ عضو کانون و ۵۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در این مکان ثبت نام شده، اما متأسفانه وسایل بازی و سرگرمی در اختیار نداریم.

وی گفت: سالن آمفی‌تئاتر مرکز هیچ‌گونه تجهیزاتی از جمله پرده سینما، سیستم صوتی، سیستم خنک‌کننده و سیستم گرمایشی ندارد.

وی افزود: با توجه به این کمبودها، امسال بهار و تابستان بسیار سختی را سپری کردیم که انتظار می‌رود با رفع کمبودها، انگیزه برای کار با کودکان و نوجوانان بیشتر شود.

کد خبر 693774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.