پیاده‌راه‌های شهر قم آسیب‌شناسی می‌شود

مدیر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم گفت: پروژه‌های آسیب‌شناسی پیاده‌راه‌ها که در معاونت حمل‌ونقل مطرح شده در دستور کار است تا وضعیت پیاده‌راه‌ها در مقایسه با دنیا بررسی و تجربه‌های موفق آن‌ها در طرح جامع برای احداث پیاده‌راه اعمال شود.

محمد مداحی‌هرندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مطالعات در خصوص افزایش کیفیت کود کمپوست حاصل از پسماند انجام شده است که با همراهی سازمان پسماند، مطالبات آن را پیگیری کرده‌ایم و به عقد قرارداد رسیده است. مشاور فعالیت خود را از اواسط سال آغاز می‌کند و این پروژه فواید خوبی برای شهرداری خواهد داشت.

وی افزود: جلسات متعددی برای نیازسنجی و اولویت بندی در حوزه‌های مختلف انجام و در این زمینه کارگروه تخصصی با حضور معاونان و صاحب‌نظران تشکیل می‌شود تا با همراهی شرکت‌های مشاور، پژوهشگران و صاحب‌نظران، نیازسنجی انجام شود.

مدیر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: نیازسنجی شهرداری با ۱۰۰ عنوان در معاونت‌های مختلف انجام می‌شود و اولویت انجام ۵۰ مورد در دستور کار برای سال جاری قرار دارد، قرارداد سه میلیارد تومانی برای ۴۸ عنوان خاص فراخوان شده است و انتخاب مشاور پس از انجام فرایند انجام می‌شود.

مداحی‌هرندی با اشاره به پروژه گردآوری و تهیه تاریخچه شهرداری ادامه داد: در این طرح مستنداتی در خصوص شهرداری از کتابخانه ملی و مراکز مربوطه گردآوری می‌شود و فرد آن‌ها را فهرست‌بندی و جمع‌بندی می‌کند، فرایند این طرح آغاز شده و پروژه یک‌ساله است.

وی با بیان اینکه خدمات شهرداری برون‌سپاری شده است، تصریح کرد: بررسی‌های لازم به منظور برون‌سپاری خدمات انجام و آسیب‌های این حوزه شناسایی می‌شود تا نقاط قوت و ضعف را مشخص و تبدیل به فرصت کنیم.

مدیر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم تاکید کرد: پروژه‌های آسیب‌شناسی پیاده‌راه‌ها که در معاونت حمل‌ونقل مطرح شده در دستور کار است تا وضعیت پیاده‌راه‌ها در مقایسه با دنیا بررسی و تجربه‌های موفق آن‌ها در طرح جامع برای احداث پیاده‌راه اعمال شود.

مداحی‌هرندی گفت: پروژه دیگر طرح جامع سیما و منظر شهر است که به درخواست سازمان سیما و منظر انجام می‌شود تا تکلیف شهرداری با سیما و منظر معابر، خیابان‌ها و سایر نقاط روشن و رویکردها و ضوابط تدوین شود.

کد خبر 693754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.